Selammm uzun zamandir yazamadım malum dersler falan filann amma tekrar geldim ve yeni bölümle karşınızdayım.
Bu da bir istek bölümdür. Gerçi daha önce arkadaşliklar isminde diğer bir bölüm daha yazmıştım amma istek yani napalım yazacağız.Arkadaşımız bizim canımızdır neden çünkü yanında her türlü mallığı yapabileceğimiz tek insan odur. Şaka bir yana ama bu gerçekten böyle.
Eğer ben bir arkadaşımın yanında istediğim mallıkları yapamıyorsam demek ki o kişi benim en yakınım olamamış. Yani eğer ben onun yanında acaba şöyle söylesem kırılırmı,küsermi diye düşüncelere kapılıyorsam o benim kankim değildir.Ya hayat çok garip gerçekten de. Neden derseniz benim bir derdim olduğunda herkesin işi-gücü var, ama onların derdi olduğunda nedense ben her işimi bırakıp onların sorunlarıyla ilgilene biliyorum. Böyle de her kese değer veren sonra kendi kendine üzülen insanlarız yani ((.
Bazen insan kendini gerçekten çok yalnız hissediyor. Evet etrafında çok insan ola bilir, ama bazen seni kimse anlamaz. Ve bu çok kötü bir duygu. İşte böyle anlarda kankanın bişeyler yapıp seni güldürmesini, eğlendirmesini beklersin. Eğer böyle dostlarınız varsa ne mutlu size. Ama eğer yoksa gerçekten çok yalnızsınız demektir.
Arkadaşlarınızdan bişey gizlemeyin. Eğer bir probleminiz varsa gidip yüzüne söyleyin. Çünkü eğer arkasından konuşursanız ve o bunu duyarsa size çok kırılır. Sorunlarınızı büyütmek yerine konuşarak halledin.
Bir de arkadaş gibi görünüp sırtınızdan bıçaklayanlar da var. Başıma geldiği için biliyorum. Olur olmaz kişilere sırlarınızı söylemeyin, ya bence en yakınınız olmadığı sürece kimseye söylemeyin. Sizi çekemeyen insanlar ola bilir ve bunu kullanırlar. Böyle kişilere karşı dikkatli olun ki, sonradan pişman olmayasınız. Arkadaşlar beğenirmisiniz bilmiyorum ama kafama göre resimler koyuyorum buraya. Biraz gülümsemeniz için... Bu arada tammm 24K olmuşuz. Fazla uzatmayacağım teşekkürümü edip gidiyorumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıyafet Ve Okul Tavsiyeleri
No FicciónBu kitapta kızlarla ilgili her şey var. Saç , makyaj, dersler,cool olmak, moda ne ararsanız var. Oy vermeniz için sizi zorlayamam ama beğendiyseniz oy vermeniz 2 saniyenizi alır. Yorumlarda da kendi fikirlerinizi bildirebilirsiniz. Umarım beğenirsin...