CHAPTER 6 - SHE IS MY ELDER SISTER BEAUTIFUL

70 17 0
                                    

Dee gözlerini kocaman açıp benim gibi çocuklara baktılar. Çoğunun kucaklarında kızlar vardı ve durdukları pozisyon hiç hoş değildi. Harry'e bakınca onun da bana bakıyor olduğunu ve kucağındaki kızın birden kaybolduğunu gördüm. Hâle bak yaaa... Hastanede gördüğüme göre Harry'nin bir sevgilisi vardı ama partilerde kucağında kızlarla dolanıyordu. Benim böyle sevgilim olacak ki... Neyse!! 'Bunu Harry'nin yüzüne vurmazsam ben de Barbara değilim!' dedim içimden ve Mark'ın gösterdiği yere oturdum teşekkür ederek. Mark da oturduğunda "O zaman herkes kendini tanıtsın. Sonra da bir şeyler yaparız." dedi hepimize bakarak. Herkes kendini tanıttığında sıra bana gelmişti. Mark "Sıra sende güzellik." dedi bana bakıp. Ben de herkes gibi adımı söyleyecektim. "Barbara Scoot" dedim gülümseyerek. Bu sırada esmer bir çocuk içkilerimizi getirdi.

Herkes muhabbete şimdiden başlamıştı. Ben yanımdaki Niall ile konuşuyordum. Şeker çocuktu. Sevimli ve komik bir kişiliği vardı. Ama ortalama 10 dakikadır devam eden konuşmamızın yarısından çoğunda bir şeyler yiyerek konuşmuştu. Harry yanımıza yaklaşıp Niall'a "Dostum patlamış mısır yapmışlar. Nasıl görmezsin?" dedi yanımda oturan sarışın aç insana. "İnanmıyorum. Teşekkürler kardeşim." dedi ve mutfağa girip mısırlara resmen saldırdı. Bu sırada yanıma oturmuş olan Harry'e dönüp "Yaptığının ne kadar ayıp bir şey olduğunun farkında mısın?" dedim ona bakarak. "Neyin?" diye sordu saf saf bakarak. "Sevgilini aldatmanın." dedim azarlarcasına. Tip tip ve dalga geçer gibi yüzüme baktı. "Kimmiş acaba sevgilim?" dedi sanki alay eder gibi. "Hastanede gördüğüm tuvaletten çıkan kız!" dedim ona bakıp. Hasta olan?" dedi soru sorar gibi. Evet anlamında kafamı aşağı yukarı sallayınca öyle bir kahkaha attı ki neredeyse herkes bize baktı. Çok mu komikti. Evet bir buçuk tane bira içmiştim kafam hafif gitmişti ama saçmalamıyordum. "Ne gülüyorsun be?" dedim ona bakıp. Zümrüt gözlerinde gülmekten yaşlar oluşmuştu ve parıldıyorlardı. "O benim ablam güzelim!" dedi yanağımdan makas alıp. Az önce bana 'güzelim' dedi ve yanağımdan makas aldı. Bir dakika...! Ablası mı? "Afedersin yaa... Ben sizi öyle görünce, sevgili sandım." dedim utana çekine. "Önemli değil." dedi bana bakarak. Bu sırada biranın sonunu kafama dikmiştim ama ne olduğunun anca farkına varıyordum. Rezil olmuştum çocuğa. Ben böyle kendi kendime konuşurken Luke konuştu. "Hadi doğruluk mu cesaret mi oynayalım!!"

Merhaba!!! Yeni bölüm!!! Multimedia'ya bakmanızı tavsiye ederim... Şirin mi şirin ama çok şirin bir Styles var!!! Yeni bölümde görüşmek dileğiyle. All The Love Xx...

THE ENCOUNTERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin