"Ne dedin sen?" diyip bana şokla bakan sevgilime dönüp dudağımı dişleyerek konuşmaya başladım. Biraz muziplik yapacaktım.
" 'Ben hazırım çıkabiliriz.' dedim Harry" diye açıkladım muzipçe sırıtarak. Bana yaklaşıp tam önümde durdu ve konuşmaya başladı."Arada bir şey daha vardı!" dedi muzipliğimi anlayarak o da şakacı bir tavırla. "Aaa... Ben tam hatırlayamadım yaa..." dedim inatlaşmamı devam ettirerek. "Emin misin bebeğim? " dedi kaşlarını kaldırarak. Bu sırada ellerini belime koyup kendini bana yaslamıştı.
Resmen dibime girmişti.
Daha fazla uzatmayarak "Aşkım dedim aşkım." dedim gülümseyerek. Parıldayan gözleriyle bana içimi eriten bakışlar atıyordu sözlerim üzerine.
Kocaman elleriyle yüzümü avuçladığında tutkulu bir öpücük bıraktı dudaklarıma. Öpüşmemizden sonra yavaşça geri çekilip gülümsedi bana. Sonra gözleri ellerime kaydı. Ellerini ellerime uzatıp avuçlayınca bana baktı. "Çıkalım mı?" diye sordu sevimlice. "Tamam" dedim zümrüt gözlerine bakıp. Parmaklarını parmaklarıma geçirip ellerimizi kenetlendiğinde yürümeye başladık.
Harry'nin Anlatımından
Evden çıkıp arabaya bitmiştik ve şu an yoldaydık. Onu nereye götüreceğimi çoktan seçmiştim ama ona sürpriz yapmak için söylemiyordum. Bir yandan araba sürerken diğer yandan Ian'ı nasıl alt edebileceğimi düşünüyordum.
Bunu boş verip radyoda şarkı arayan güzelime döndüm. Hiçbir şey bulamamış kendi kendine söyleniyordu. Hafifçe gülümseyip radyoyu kapattım ve bana 'Bunu neden yaptın Harry?' dercesine şaşkınca bakan güzelliğe açıklamamı yaptım.
"Emin ol onlardan daha iyi söyleyebilirim." diyip Barbara'ya baktım. "Gerçekten mi?" dedi ve gülümseyerek "Sesini duymayı çok isterim." dedi.
Gözlerinin içine bakarak "O zaman bu güzel bayana istediğini verelim!!" dedim sırıtarak. O da bana gülünce gelen cesaretle şarkı söylemeye başladım.
(Multimedia'da Video Var! 2010 ve 2014 yıllarında söylenmiş hali! Dinlemelisiniz!)Isn't she lovely
O ne kadar sevimli değil mi?Isn't she wonderfull
Muhteşem bir şey değil mi?Isn't she precious
O ne kadar değerli değil mi?Less than one minute old
Bir dakikadan daha az yaşındaI never thought through love we'd be
Hiç düşünemezdim sevgi ileMaking one as lovely as she
Onun kadar sevimli bir şeyi dünyaya getirebileceğimiziBut isn't she lovely made from love
Fakat aşktan oluştuğu için sevimli değil mi o?Bana şok ve hayranlık karışımı bir şekilde bakarken gülümsedim. "Sesin çok güzel Harry!" dedi ve gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE ENCOUNTER
Fanfiction"Aww... Harry! Bak! Yıldız kaydı." "Hayır bebeğim. Yıldızlar kaymaz. Az önce bir gök taşı ozon tabakasına çarpıp parçalara ayrıldı. Bu da ondan kopan bir parça." dedi gözlerime bakarak. "Tıpkı benim gibi." dedi sonra sessizce. "Nasıl?" dedim anlama...