Libster Awards

409 28 1
                                    

Hello! Zostałam nominowana przez MajaPryciak. Bardzo dziękuję!

Trochę późno odpowiadam, za co serdecznie przepraszam.

Pytania od niej:

1. Czym lubisz się otaczać?

Hmm... nie wiem jak zinterpretować to pytanie... Pogodnym uśmiechem na twarzy?  

2. Do czego masz słabość?

Do wszystkiego, co według mnie wydaje się słodkie oraz urocze. Nie oceniajcie mnie od razu, że jestem jakąś pokręconą fanką psiaczków i koteczków... Po prostu, jak je widzę to na mojej twarzy mimowolnie pojawia się uśmiech. 

3. Gdzie widzisz się za 10 lat?

Nie mam zielonego pojęcia, gdzie trafię i z jakiego powodu.

4. Co sprawiło, że zaczęłaś/eś pisać na wattpadzie opowiadania?

Prawdopodobnie tylko z jednego powodu. Chciałam zrobić coś nowego. Nigdy nie próbowałam napisać żadnego opowiadania, więc pierwsza przygoda z napisaniem czegoś wyszła porażką. Jednakże tym się nie zraziłam i próbowałam dalej swoich sił.

5. Uprawiasz jakiś sport?

Dawniej na zajęciach klubu lekkoatletycznego rzucałam: młotem, kulą, oszczepem oraz dyskiem. Teraz to nic nie robię, ale od czasu do czasu biegam, gdy mam wolny czas.

6. Jaką książkę ostatnio czytałaś/eś?

W rzeczywistości - "Akademia Dobra i Zła"Somana Chainani, a na wattpadzie to "Neko Boy", które napisała tashi_desu. Pozdrawiam!

7. Podaj trzech ulubionych wykonawców.

Nie wykonawców, ale zespołów - Fall Out Boy, Escape the Fate i Thirty Seconds To Mars.

8. Jak określiłabyś swój styl? Dlaczego?

Styl ubierania, tak? Zwyczajny. Bluza, koszulka, dżinsy lub leginsy. Dlaczego tak? Bo czuję się w nich dobrze, aniżeli w sukienkach. To nie znaczy, że czasami nie chcę nic ładnego na siebie ubrać. 

9. Lubisz zwierzęta?

Tak. Nawet jeśli to jest pająk, komar, obślizgły robak... Kocham je wszystkie, co nie znaczy, że je toleruje w moim domu.

10. Ile ff/opowiadań masz w bibliotece?

Około dwudziestu.

11. Wolisz opowiadania z postaciami fikcyjnymi, czy z normalnymi?

Obojętnie. 

Ja nikogo nie nominuję, bo nie wiem jakie pytania zadać, ani komu je przydzielić.
Do następnego i jeszcze raz Ci dziękuję za nominowanie mnie. Oby wena Cię nie opuszczała!





Nic nie dzieje się dwa razyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz