facebook sayfamız
wattpad elif gupse hikayeleri
artık beğenseniz diyorum hani :) Yasemin Kokum'un bölüm düzenlemesi bitene kadar bitirdiğim bölümleri facebookta yayımlayacağım bilginize :) oy ve yorumlarınızı bekliyorum size keyifli okumalar
Hayat Arkadaşım 8. Bölüm
Gözleri parmağındaki yüzükte takılı kalmıştı genç kızın. Mehmetler gittikten sonra direk odasına çekilmişti.
Bugün evliliğe olan ilk adımlarını atmışlardı. Pazar gününden sonra yeni bir haftaya, yeni bir güne, yeni bir ev ve hayatın içinde evli bir kadın olarak gözlerini açacaktı. Bunları daha fazla düşünmemeye çalışıp yorgun olan vücudunu dinlendirmeli ve uykusunu iyi almalıydı. Zaten yarın erken kalkıp gelinlik alacaklar ve düğün için alış veriş yapacaklardı.
Sabah uyandığında dünden kalan hafif yorgunluk vardı genç kadının üzerinde. Üzerini değiştirip kahvaltı yapmışlardı.
Mehmetler geldiğinde hep beraber alışveriş merkezine doğru yola çıkışlardı. İlk olarak Bade için gelinlik alınacak sonrasında damatlık ve gerekli olabilecek diğer eşyalarla birlikte yeni evleri için ev eşyası bakacaklardı.
Gelinlikçiye girdiklerinde mağaza çalışanlarından birisi onlarla ilgilenmeye başlamıştı. Bade gelinliklere bakıyordu. Neden hiçbir gelinlik gözlerine güzel gözükmezdi ki?
Diğer yandan Leyla Hanım oğlunu mağazanın dışına yollamıştı. Nede olsa düğünden önce gelini görmek uğursuzluk getirirdi. Annesi tarafından dışarı çıkarılan Mehmet ise kendisine damatlık almaya gitmişti.
Sevim Hanım, gözüne güzel gelen gelinliklere bakıp hepsini tek tek kızına giydiriyordu. Bade'ye nasıl diye sorduklarında ise 'güzel' den başka bir cevap almıyorlardı. Uzun bir gelinlik deneme uğraşından sonra Sevim Hanım ve Leyla Hanım Bade'nin son giydiği gelinliği almaya karar vermişlerdi.
Gelinlik ve damatlık işi halledildikten sonra düğün alış verişinin kalan kısmı bitirilmişti. Yorulan Sevim Hanım ve Leyla Hanım'ın eve gitmek istemesiyle. Arabaya binip Badelere doğru gitmişlerdi.
Leyla Hanım ve Sevim Hanımı eve bırakan Mehmet, Bade ile birlikte yeni evleri için evleri için ev eşyası bakmaya gidiyorlardı.
Mobilya mağazasına giren genç çift, mobilyalara bakarak onları inceliyor ve katalogdaki diğer seçeneklere bakıyorlardı.
Bade sessiz bir şekilde mobilyaların arasında dolaşırken Mehmet ise yakında karısı olacak kadını izliyordu. Mobilyaların nasıl olduğunu sorduğunda Bade'nin beğenip beğenmediğini anlayamıyordu genç adam çünkü Bade hepsine aynı cevabı veriyordu. 'Güzel.'
"Bade bana bakar mısın?" diyen Mehmet hem yorulmuş hem de sıkılmıştı.
Aslında Nurbanu'dan dolayı kadınların alış verişte geçirdiği zamanlara alışıktı onunlayken beraber alış verişe giderlerdi ama neredeyse akşam olmak üzere ve hala bir odanın mobilyalarını bile beğenememişlerdi.
"Efendim Mehmet." Diye ona seslenen kadına kısık seste cevap verdi.
"Beğendiğin mobilya yok mu hala?" sesi daha çok soru soruyordu.
"Mehmet ben..."
"Biz yakında evleneceğiz ve sen benim karım olacaksın. Buraya da evimiz için mobilya bakmaya geldik. O ev en ez benim kadar senin de evin olacak. Belki ailemizin ısrarları ile evleneceğiz ama o ev bizi yuvamız olacak ve yuvayı dişi kuş yapar. Bu yüzden lütfen bana fikirlerini söyle. Sadece benim beğenmiş olmam değil senin beğenip beğenmemen daha önemli benim için. Ev ile benden çok sen ilgili olacaksın."