HA 11. Bölüm

339 19 1
                                    

                 

Hayat Arkadaşım 11. Bölüm

Çalan telefonun sesiyle kendime geldim. Mehmet telefonu açmıştı. Leyla anne aramıştı. Varıp varmadığımızı sormuştu.

Mehmet telefonla konuşurken ben Mine'ye bakmıştım. Orada değildi. Deniz havası nefesimi daraltmaya başlamıştı. Buradan biran önce gitmeliydim. Mehmet'e baktığımda denizin kokusunu içine çekiyordu.

"Mehmet, üşüdüm yukarıya çıkalım." Söylediğim yalan da değildi. Gerçekten de üşümüştüm. Mehmet bana dönmüştü. Yüzünde anlamlandıramadığım bir ifade vardı.

"Bade iyi misin?" diye sordu.

"Evet iyiyim, kötü mü görünüyorum?"

"Yüzün solmuş. Bir şeyin var mı?"

"Hayır, yok bir şeyim. Sadece uyumak istiyorum." Mehmet başıyla onayladığında ayağı kalkıp otele doğru gittik. Kalbimde anlamlandıramadığım bir huzursuzluk vardı. Kalbim sıkışıyordu. Otelin içerisine girdiğimizde adımlarım yavaşlamaya başlamıştı. Mehmet'e yetişmek için daha hızlı yürümeye çalışsam da başaramamıştım. Mehmet de yanında olmadığımı fark etmiş olacak ki arkasına dönüp yanıma gelmişti.

"Bade iyi misin?" diye sordu. İyi miydim hiç bilmiyordum. Başımın dönmesi artmaya başlayınca destek alırcasına Mehmet'e tutundum. Mehmet beni kollarının arasına almıştı. Başımı göğsüne koyduğumda hayatımda hiç bilmediğim bir his sıcacık yaptı içimi. Başımı hareket ettirmeden beklerken Mehmet'in beni kucağına almaya çalışmasıyla onu durdurdum.

"Kendim yürüyebilirim." Mehmet başını sallayıp kolumu tutmuş ve diğer eli ise belime koyup beni kendisine çekmişti. Gözlerim yarı açık ve başımı Mehmet'e doğru yaslamış, kendimi Mehmet'e bırakmıştım Mehmet'in beni yönlendirmesiyle asansöre doğru giderken ayaklarımın boşalmasıyla Mehmet beni kucağına almıştı.

"Tamam güzelim ben yanındayım." Bilincim tamamen kapanmadan önce duyduğum Mehmet'in sesinin yanında karşımda gördüğüm Bora ve Mineydi.

Bade ile otele girdiğimizde yanımda olmadığını fark etmiştim. Arkama döndüğümde geride yerinde sallanırken düşmeden yanına gidip kolunu tuttum. Sahilde yüzü solgundu. Onu kucağıma almaya çalıştığımda beni engellemişti. Bir elimle kolunu tutup diğer elimle beline destek verip yürümeye devam ettik. Asansöre yaklaştığımızda Bade bayılmıştı. Düşmeden onu tutup "Tamam güzelim ben yanındayım." Dedim. Dediğime kendim bile inanmıyordum.

Karımı kucağıma alıp asansöre giderken karşımdan gelen iki kişi bana çok farklı bakıyordu. Kadının yüzünden şaşkınlık akarken adamın yüzünden birçok şeyi okuyabiliyordum ama nedenini bir türlü çözememiştim.

Asansöre binip odamızın bulunduğu kata bastım. Asansörde kucağımdaki karıma baktım. Kalbi ayrı kendisi ayrı güzeldi ama daha da önemlisi bu temiz ve saf kalp benimle kalacaktı.

Asansörün durmasıyla içeriden çıkıp odamızın önüne geldim. Tek kolumla karımı tutarken diğeriyle cebimdeki anahtarı çıkarıp kapıyı açıp içeri geçmiştim.

Karımı yatağa yatırıp karımın çantasına baktım. Bulduğumda elime alıp içinden kolonyayı alıp yatağın kenarına oturdum. Kolonyayı bileklerine döküp bir yandan bileklerini ovalayıp diğer yandan da kolonyayı koklatıyordum.

Bade kendine geldiğinde elini tuttum.

"İyi misin?" diye sordum. Başıyla onaylayıp doğrulmaya çalışmasıyla sırtından destekleyip kalkmasına yardım ettim.

Hayat ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin