*Алекс*
Толкова харесвах целувките под звездите. И това опияняващо усещане..
Сякаш векове по-късно той все още беше наведен над мен и ме целуваше. По едно време усетих ръката му върху корема си, но не обърнах кой знае какво внимание. След това обаче започна бавно да я смъква към задника ми. Когато осъзнах това отворих очи и се подвоумих дали да не се дръпна, но нямаше накъде. Беше ме притиснал и аз личеше, че няма да спре. Излъчваше тази така позната ми увереност и това спокойствие, което обожавах и в същото време беше и възбуждащо. Повдигнах леко таза си, а той се възползва и ме стигна отзад. Продължи така известно време, след което ръката му отново тръгна нагоре, този път пъхайки се под блузата ми......
Тази нощ спах спокойно, което всъщност не се беше случвало от много време насам. Заспала съм сгушена в Даниел. Когато се събудих все още лежахме на същото място, откъдето гледахме звездите, и не ми се искаше да ставам. Затова просто лежах там, до него, и го гледах как спи. Наистина изглеждаше толкова невинен, толкова..красив. Не се сдържах и се наведох да го целуна по бузата. За щастие дори след като се отдръпнах той не се беше разбудил и реших да го оставя да спи. Станах и отидох да си измия зъбите и да приготвя закуска, когато спомените ми от вечерта започнаха да се връщат..
YOU ARE READING
Истина или се осмеляваш
Teen FictionЕдна игра. Едно момиче. Едно момче. Една история..