*Алекс*
Голяма гад е. Почти изгорих палачинката заради него. Като пипа където и когато не трябва..
Както и да е, приключих с палачинките, взех 2 чинии и сервирах. Докато минавах покрай него ме хвана за задника и аз се спрях и го изгледах кръвнишки. Перверзник. Подминах го и сипах и на себе си, след което седнах на стола до него. Намазах палачинката си със шоколад, който бях оставила предварително на масата. След това се захванах да я ям. Толкова бях гладна, че дори спрях да обръщам внимание на Даниел, докато на усетих ръката му на бедрото си. Вдигнах глава и го погледнах - вече беше изял палачинката си и очевидно чакаше мен. Тъй като и аз вече бях приключила се наведох и го целунах нежно по устните, за да компенсирам кръвнишкия си поглед отпреди малко, обаче той ме изненада.
- Охо, няма да успееш да компенсираш просто така - ухили ми се той - Ела тук. - взе ме на ръце и ме понесе към леглото, докато аз пищях и се смеех. Когато ме остави долу аз легнах по гръб, чакайки го да застане над мен, обаче точно в този момент телфона му звънна.
- Вдигни, може да е важно. - казах му аз, след катп видях, че се чуди дали да отговори - И ще продължим после.
При тези ми думи той се усмихна и излезе да проведе телефонния си разговор.
YOU ARE READING
Истина или се осмеляваш
Teen FictionЕдна игра. Едно момиче. Едно момче. Една история..