10.bölüm

42.9K 1.4K 187
                                    

Medya da simal ve derinin bar'da giydiği kıyafetler..

Şerefin kadar konuş desem ömür boyu susacak insanlar tanıyorum..

Simal'in ağzından

Birinin beni dürtüklemesiyle,daha doğrusu kolumu delmesiyle uyandım.
Gözlerimi açtım ve kolumu delen şahsiyete baktım. Derin...

"Simal,hadi uyan" dedi derin.

"Siktir git derin" dedim ve başımı diğer tarafa döndürdüm.

Birinin beni kucağıma almasıyla yarım yamalak gözlerimi açtım.Pars..
Tekrar gözlerimi kapattım ve elerimi pars'ın boynuna sardım. Başımı göğsüne yasladım ve beni sarhoş eden o muhteşem kokuyla uykuya daldım.

Doruğun ağzından

Arel'le konuşmamız bitince sınıfa çıktım. Aklım da hâla arel'in söyledikleri vardı.

Pars simal'e aşık,simal'in de ona karşı birşeyler hissettiği belli.

Pars'ın simal'i sevdiğini biliyorum, ama simal'in de ona karşı birşeyler hissetmesi beni deli ediyor. Ama o benim,simal'i pars'a asla kaptırmam.
Sınıfa çıktığım da direk içeri girdim. Hoca gelmişti ama bu benim umrum da bile değil. Yerime geçtim ve oturdum.

"Bu ne terbiyesizlik. Hem sınıfa geç geliyorsun hem de özür dilemiyorsun. Çık sınıftan" dedi hoca.

"Hoca beni deli etme dersini işle. Yoksa bir daha işleyemeyeceksin" dedim sinirle.

Hoca korkmuş olmalı ki hemen önüne döndü ve dersi işlemeye devam etti.
Pars yerin de değildi,etrafa baktığım da simal'in yanın da oturduğunu gördüm. Siktiğimin çocuğu. Simal uyurken pars onun saçlarıyla oynuyordu. Benim olana dokunmak ne demekmiş gösteririm ona. Şerefsiz...

Onu boşverdim ve simal'i izlemeye başladım. Uyurken bile güzel lan. Şimdi nasıl masum görünüyor,ama uyanınca hiçte öyle değil. Ahh uyurken büzülen dudaklarını gördükçe kendimi zor tutuyorum.

Hassiktir. Ne yapıyor lan bu? Pars simal'in yüzüne doğru eğildi ve dudağına öpücük bıraktı. Sinirden ellerim titriyor, nasıl cesaret edebilir lan buna? Benim olana dokunmakla kalmayıp birde öptü lan. Ben sinirle pars'a bakarken sınıfın kapısı açıldı ve içeri arel girdi.

Bana baktı ve sırıttı. Sonra gözleri pars ve simal'e kaydı. Sinirle ellerini yumruk yaptı ve yerine geçti. Tekrar pars'a baktığım da simal'i öpüyordu. Oha lan yedi kızı! Yanımda ki cam şişeye baktım. Bu nerden çıktı lan? Elime aldım ve yere fırlattım. Cam şişenin kırılan sesi ile bütün sınıf bana baktı. Pars simal'den ayrıldı ve bana bakıp sırıtmaya başladı.

"DÖNÜN LAN ÖNÜNÜZE" diye bağırdım.

Herkes korkarak önüne döndü. Tabi pars piçi hariç. Ben ona sinirle bakarken telefonuma mesaj geldi.

Şimdi anladın mı ne demek istediğimi? Eğer simal'i istiyorsan pars'tan kurtulman gerek. Pars varken simal'i kazanman kolay değil,hatta imkânsız - arel

Arel'e baktığım da sinsice sırıtarak bana bakıyordu. Aklınca beni kandırcak. Sinirle mesaj yazmaya başladım.

Sen farklı mısın lan? Ben pars'la uğraşırken sen de fırsattan istifade simal'e yanaşacaksın. Merak etme, pars'a dersini verecğim. Ama eğer bundan istifade edip simal'e yanaşırsan seni öldürürüm.
Yapmadığım birşey değil. Eğer simal'e yavşadığını görürsem senin sonun da eren gibi olur.

Mesajı gönderdim ve arel'e baktım. Mesajı okuduğun da sinirle bana bakmaya başladı. Ben ise sırıttım ve simal'i izlemeye devam ettim.

Çok yakın da bebeğim! Çok yakın da benim olacaksın...

Bela Geliyorum Demez (Hep Beraber Ve Ölümüne)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin