59.bölüm

21K 726 189
                                    

Medya da Simal...

Seni düşünmekten gözüme uyku girmeyen geceler sana girsin sevgilim. Ben artık uyuyorum...

Simal'in ağzın dan

Karşımda ki iki aptala sinirle bakıyordum.

"Gerizekalılar."dedim ve zaten birbirlerini dövdüklerin den oluşan morluklara bir tane de ben ekledim.

Pars ve Doruk yanaklarına buz koyarlarken sinirle dişlerimi gıcırdatıyordum.

"Simal zaten her yerim ağrıyor bir de niye sen vuruyorsun?"dedi Doruk.

"Aynen sevgilim şu halime bak acımıyor musun bana?"dedi Pars.

Gözlerimi devirip "geberin."dediğim de suratlarını astılar.

Pars Bora amcaya bakıp "amca? Sen neden buradasın?"dedi. 

"Mert'le (hatırlamayanlar için Simal'in babası) konuşacak bir şeyim vardı o yüzden gelmedim. Bu arada Arel nerede?"dedi Bora amca.

"Ben de bilmiyorum."dedi Pars.

"Tunç'un yanın da. Konuşacak bir konusu varmış."dediğim de anladım dercesine başını salladı.

"Millet biz yukarı çıkalım. Hem siz neden kavga ettiniz bana da anlatın."deyip sinirle Doruk ve Parsa baktım. Doruk ve Pars seslice yutkunup birbirlerine baktılar ve sıçtık bakışı attılar.

Hem de ne sıçtınız. Acaba hangi gereksiz bir konu için kavga ettiler?

Parsın ağzın dan

"Sen ne dedin? Nasıl? Bora Karan da mı Soner'le iş birliği yapıyormuş? Neden peki?"

Kafamı iki yana sallayıp "bilmiyorum."dedim. "Ama içim den bir ses bunun Kutay ve sevgilisine olan olaylar'la bir ilgisi var diyor."dedim.

"Ah doğru. Bora Karan Kutay'ın sevgilisine tecavüz etmişti değil mi?"

Başımı olumlu anlam da salladım. Masanın üstünde ki pizza kutusunun için de kalan son pizza dilimini alırken Dorukta elini pizzaya koyunca gözlerimi kıstım.

"O benim pizzam."dediğim de alayla gülümsedi.

"Burası benim evim,bu pizzayı da ben sipariş ettim. Yani teknik olarak bu evde ki her şey benim. Anladın mı?"dediğin de sırıttım. "Ben de senin kardeşin olduğuma göre senin olan her şey benimdir,öyle değil mi abi?"

Doruk şaşkınca bana bakarken pizzayı hızla elin den çekip ağzıma tıktım ve hızlı hızlı çiğneyip yuttum. Doruk ne yaptığımı anlayınca sinirle bana baktı.

"Düzenbaz."dediğin de omuz silktim. Aklıma gelen şeyle gözlerim parladı.

"A-o ben o bakışı biliyorum. Ne geldi yine aklına?"

Sırıtmam büyürken ona baktım.

"Hala buzdolabın da çikolata saklıyor musun?"dediğim de gözlerini kocaman açtı.

"Pars olmaz. Hayatta izin vermem. Çikolatalarıma dokunamazsın."dediğin de onu dinlemeden hızla ayağa kalkıp mutfağa doğru koşmaya başladım.

"Pars bekle. Öldürürüm seni bırak çikolatalarımı." diye bağırdığın da ben çoktan buzdolabının yanın da ki küçük buzdolabını açmıştım.

Ağzına kadar dolu olan çikolataları görünce ağzımın suyu aktı.

Karam dan bir tane alıp paketi açtım. Tam ısıracakken Doruk elimden almaya çalışınca ondan uzaklaşıp çikolatayı yemeye başladım.

Bela Geliyorum Demez (Hep Beraber Ve Ölümüne)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin