Medya da Oğuzhan..
Arkadaşıma şakasına 'koş lan koş sevgilin seni aldatıyor'dedim. Koştu gitti. Nereye gitti acaba? Hayır o değil de sevgilisi de yoktu ki...
Pars'ın ağzın dan...
"NE SİKİM SAÇMALIYORSUN LAN SEN? NE DEMEK SİMAL KAÇIRILMIŞ?"
"Bağırma. Ben de bilmiyorum. Az önce Arel aradı. Simal'in kaçırıldığını söyledi!"diyerek sinirle konuştum.
"Off siktir ya!"diyerek telefonu kapattı.
"Semih!"
Semih yanıma gelip başını eğdi.
"Buyur abi!"
"Simal kaçırılmış. Onu bulmanı istiyorum. Simal'in telefonun dan sinyalini arat. Ben şimdi onun evine gidiyorum. Onu bulacaksın semih! Ne olursa olsun onu bul! Anlaşıldı mı?"
"Anlaşıldı abi!"
Vestiyerden Mercedes'imin anahtarını alıp evden çıktım. Mercedes'ime binip Simal'in evine doğru yol aldım.
Yolun yarısın da araba durunca direksiyona yumruk attım.
Benzin bitecek zamanı mı şimdi?
Araba dan inip Iphone 6S'i mi elime aldım. Korumalar dan birine arabayı almasını söyleyip yarım kalan yolu yürümeye başladım.
Ayağımla bir şey ezince aşağı baktım.
Ama bu?
Bilekliği elime alıp avcumun için de sıktım.
Bu Simal'e aldığım FENERBAHÇE'li bilekliklerin den biri. Herhangi birisinin de olabilir ama yine de bunu göz ardı edemem.
Semih'i arayıp bu civarda ki mobese kayıtlarını ve kamera sistemlerini araştırmasını söyledim.
Seni bulacağım sevgilim.
Ne olursa olsun seni bulacağım!Simal'in ağzın dan...
"N-nasıl?"
Oğuzhan sırıtıp yanağımı öptü.
"Duydun! Eğer ben kazanırsam bu gece benim olacaksın. Hem de kendi isteğinle!"
Hayallere bak be!
Böyle hayâl'i si-
Şhtt knk ayıp oluyor.
Siktir git!Bir kaç saniye ona mal mal baktıktan sonra kahkaha atmaya başladım.
"G-güzel şaka!"dedim ve gülmeye devam ettim.
Ama Oğuzhan gülmeyince ben de sustum. Gülsene lan! Şaka yaptın gülsene oğlum.
"Sence şaka yapar gibi bir halim var mı?"dediğin de seslice yutkundum.
Vallaha yok.
Aha knk sikecek seni. Önce Pars sikeydi iyi olurdu ama neyse.
Ne diyon oğlum sen?"Bunu asla kâbul etmem!"dedim ve ayağa kalktım.
Tam yanın dan ayrılacakken söylediği şeyle olduğum yerde durdum.
"Yoksa korkuyor musun? Vay be! Demek meşhur Ateş aslın da korkağın tekiymiş öyle mi?"
Uuuuu sana korkak dedi.
Sen sus!
Büyüksün abla.Ben? Korkmak? What?
"Ben hiçbir şey den korkmam!"
Ama önce den Doruk'tan korktuğu söylemiştin?
Eee geçmişi unutalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela Geliyorum Demez (Hep Beraber Ve Ölümüne)
ChickLitBen simal soykan. Soykan ailesinin biricik prensesi. Ha tabi başkalarının gözünde öyle görünüyor. Ailem için iş hep ön plandaydı,benden daha çok işlerini önemserlerdi. Ben ailemin yarım bıraktıkları işi,o unuttukları kızıyım. Peki bu sefer işleri yü...