Medya da Elif...
Bazılarımız şiirlere,şarkılara,filmlere, kitaplara tutuluyor. Sanırım artık kimse insan,tutunamıyor insana...
Simal'in ağzından
Hadi lan hadi hadi hadi!
Şuan sahnenin arkasın da stresten tırnaklarımı kemiriyordum. Açık arttırma için mankenlik yapıyordum ama bir türlü bana sıra gelmiyordu.
"Şimdi sıra da çok değerli bir parçamız var. Bu parça osmanlı dönemin den kalan nadide bir zümrüttür. Başlangıç fiyatı 90.000 lira"
Off abi boşverin zümrütü filan hadi ben elbisemi sunmak istiyorum.
"Evet bayan 100.000 lira verdi. Yok mu arttıran."
"Evet beyefendi 110.000 lira, ve 120.000 lira. Bayan 200.000 lira verdi. Satıyorum,satıyorum ve sattım"
Hadi hadi,sat bakalım da sıra bana gelsin.
"Evet,şimdi de gecenin son ve en değerli parçasına geliyoruz. Soykan ailesinin prensesi Simal Soykan tarafın dan tasarlanmış bir elbise"
Alkışlar eşliğin de sahneye çıktım. Seyircilerin orda bizimkileri görünce gülümsedim. Pars bana siktim lan seni bakışları atınca yutkundum.
O kadar da açık değil ki elbisem!
"Bu elbise türkiyenin en değerli ve en pahalı kumaşından yapıldı. Ayrıca en pahalı gümüş taşlar kullanıldı. Başlangıç fiyatı 400.000 dolar"
Eheheh benim tasarladığım elbiseye göre bu para çok az bence.
"Evet 500.000 dolar. Bayan 600.000 dolar verdi. Beyefendi.....ha? Evet bayanlar ve baylar beyefendi tam 1.000.000 milyar verdi. Baya yüksek bir rakam ha?"
Oha kim verdi o parayı?
Bakışlarımı o tarafa çevirince.....siktir!
Doruk?
"Evet satıyorum satıyorum ve sat-waoww bir diğer beyefendi ise 1.500.000 milyar verdi. İyi bir teklif"
Hassiktir! Pars sen ne yapmaya çalışıyorsun?
Doruk Pars'a ölümcül bir bakış atıp "2.000.000 dolar"dedi.
Abi bir şey için de rekabet etmeyin ya!
Pars "2.500.000 milyar"
Doruk "3.000.000 milyar"
Pars "4.000.000 milyar"
Doruk "5.000.000 milyar"
Pars "6.000.000 milyar"
Onlar rakamları daha da yükseltirken insanlar gözlerini sonuna kadar açnış Pars ve Doruğa bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela Geliyorum Demez (Hep Beraber Ve Ölümüne)
ChickLitBen simal soykan. Soykan ailesinin biricik prensesi. Ha tabi başkalarının gözünde öyle görünüyor. Ailem için iş hep ön plandaydı,benden daha çok işlerini önemserlerdi. Ben ailemin yarım bıraktıkları işi,o unuttukları kızıyım. Peki bu sefer işleri yü...