34.bölüm

19.6K 901 190
                                    

Medya da Tunç...

Kırılmaktan yoruldum,kırmaktan yorulmadılar...

Simal'in ağzından

Lanet olsun hayat!
Bana neden bunu yapıyorsun?

"Anne sen ne dediğinin farkında mısın?"

"Gayet farkındayım Simal. Uludağ gezisine Dorukla beraber gideceksiniz ve aynı oda da kalacaksınız. Hem zaten yataklarınız farklı birşey olmaz"

"Ama ann-"derken sözümü kesti.

"Aması filan yok Simal! İtiraz istemiyorum ona göre"dedi ve telefonu kapattı.

"Simal ne oldu?"dedi Pars.

Siktir!
Ne diyeceğim lan ben şimdi Pars'a?

"Şey şimdi Pars-"diyip sustum.

Yok lan yapamayacağım!

"Ney?"dedi Pars meraklı gözlerle bana bakarken.

"Şimdi annem beni aradı. Sonra dedi ki-"derken Pars sözümü kesti. Ne diye kesiyon lan şimdi sözümü?

"Ne oldu Simal? Taksit taksit anlatma şunu!"

"Off tamam söylüyorum"

Bu arada bizimkiler de pür dikkat bizi izliyorlardı.

Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım ve tek nefeste konuştum.

"Annem bana Uludağ'a Dorukla birlikte gitmemi ve orda onunla aynı oda da kalmamı söyledi. Ek olarak diyeceklerimi ağzıma tıktı ve itiraz etmemi istemedi"

Konuşmam bitince yavaşça gözlerimi açtım.

Pars bana gözlerini sonuna kadar açmış bakarken diğerleri sıçtın kanka bakışı atıyorlardı.

Cidden sıçtım!

"Ne dedin?"dedi Pars ürkütücü bir sakinlikle.

Tam ağzımı açmıştım ki Pars'ın bağırması-pardon böğürmesiyle yerimden sıçradım.

"NE DEMEK LAN DORUKLA GİDECEKSİN? NE DEMEK DORUKLA AYNI ODA DA KALACAKSIN?"

Siktir!
Siktir!
Siktir!

Ciddili siktir!

"Eee şey Pars-" lan bi sus da konuşayım.

"NE PARS NE? DORUKLA AYNI ODA DA KALMAKTAN BAHSEDİYORSUN LAN AYNI ODA DA"

Ya ne var ki bunda?
Eee şey tamam susun.

Kanka Pars bu sinirle doruğu gebertir.
Nerde o günler?

Bir alkışlama sesi geldiğin de bakışlarımı o tarafa çevirdim.

Doruk yüzünde ki sırıtmayla alkışlayarak bu tarafa doğru geliyordu. Yanın da ise Murat,
Soner (soner elife takıntılı olan çocuk) ve batu vardı. Batu mu? Bu çocuğun Dorukla ne işi olabilir ki?

Bu arada Soner okul dan ayrılmamış mıydı? Neden geri döndü ki?

Doruk "Çok güzel gösteriydi"dedi ve alkışlamayı bıraktı.

"Simal? Demek Lara teyze Uludağ gezisine benimle birlikte gitmeni ve aynı oda da kalmamızı istedi öyle mi? Ee bize de bu kararına saygı duymak düşer değil mi bebeğim?"

Pars "ulan ben senin-"diyerek onun üstüne yürümeye başladı. Kerem ve Arel onu tutmaya çalışırlarken ben nefretle Doruğa bakıyordum.

"Derin? İstersen sen de benimle gelebilirsin?"dedi Murat.

Bela Geliyorum Demez (Hep Beraber Ve Ölümüne)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin