Medya da pars...
Yeni bir hayat,
Yeni mutluluklar,
Yeni birliktelikler,
Ve yeni düşmanlar...Yep yeni ve zorlu bir hayat bizi bekliyor sevgilim...
Simal'in ağzından
Burnuma dolan muhteşem kokuyla gülümseyerek gözlerimi açtım.
Pars'ın yanağına bir öpücük kondurup elimi yanağına koydum.
"Sevgilim" dedim fısıltıyla. Pars homurdanıp beni kendine çekti. Kıkırdayıp diğer yanağına da öpücük kondurdum.
Bir dakika! Pars neden sinsice gülümsüyor?
"Pars madem uyandın niye beni uğraştırıyorsun?" Dedim sinirle. Pars sırıtıp gözlerini açmadan konuştu. "Öpücüklerin sonu nereye varıcak onu bekliyorum sevgilim. Hadi şurayı da öpersen kalkarım" dedi işaret parmağını dudağına koyarak.
"Pars cidden gıcığın tekisin" diyip yerimden kalktım. Pars kahkaha atıp beni kendine çekti. Burnum göğsüne çarpınca inledim. Maşallah taş mübarek.
Aynen lan taş gibi jojuk.
Heh geldi yine gerizekâlı.
Şhtt içsese öyle denmez,günah.
Siktir git amk!"Benim sevgilim bana kızdı mı yoksa?" İçsesimle konuşmamı bölen Pars'la ona baktım. "Pars hadi kalk,okula geç kalacağız" dedim sitemle.
"Sevgilim,farkında mısın bilmiyorum ama okul'un sahibi sensin?"dedi tek kaşını kaldırarak. Kaşlarımı çatıp "Evet farkındayım ama ben kendime torpilli dedirtmek istemiyorum. O yüzden o koca kıçını kaldır ve hazırlan" dedim bağırarak.
"Owww tamam sinirlenme bitanem. Bence benim kıçımı değil de senin ki hakkın da konuşmalıyız" dedi sinsice gülümseyerek.
Gözlerimi kocaman açarak koluna yumruk attım. "Sapık" dedim bağırarak. Pars elini koluna koyup "ah simal elin'in ağır olduğunu daha önce söylemiş miydim?" Dedi yalandan bir sinirle. Kafamı olumsuz anlam da salladım. "Güzel,o zaman şimdi söylüyorum. Elin cidden çok ağır" dedi.
Yataktan kalkıp tek elimi belime koydum.
"Pars? Hemen kalk"
"Off tamam ya" diye mızmızlanarak yataktan kalktı. Yanına gidip saçlarını karıştırdım. "Aferin benim sevgilime"
Pars gözlerini devirip odanın içinde ki banyoya girdi.
Sanki köpek seviyor amk!
Kes lan sesini.Üstüme baktığım da Pars'ın t-shürtü vardı. Dün parkta ki gecemizden sonra Pars'ın evine gelmiştik. Onun kokusuyla,onun kolların da huzurlu bir uykuya daldım.
Uykuya dalınmaz ki?
Lan amk iki dakka ciddi bir konuşma yapayım dedim içine ettin.Pars'ın siyah büyük dolabını açıp içinden siyah uzun bir t-shirt aldım. T-shirtü giyip aynanın önüne geçtim. Dizimin iki parmak yukarısına geliyordu. Saçlarımı sağ omzumda toplayıp siyah çantamdan makyaj malzemelerimi çıkardım. Siyah göz kalemi,eyliner ve kırmızı bir ruj sürdüm.
Banyodan su sesi kesilince bakışlarımı oraya çevirdim. Hass...
Pars sadece altında bir havluyla duruyordu. Elinde ki küçük baş havlusuyla saçlarını kurulayıp havluyu boynuna astı ve bana göz kırptı. Birazdan kalpten ölmezsem iyidir.
"Pars git üstüne bir şey giy" dedim sinirle. "Giyeceğim zaten sevgilim" dedi ve elini havluya koydu. Havlu yere düştüğün de bir çığlık atıp arkamı döndüm. Tamam sakin ol, sonuçta hiçbir şey görmedim. "Pars senin sikik beyin hücrelerini sikiyim. Gerizekâlı döl israfı" diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela Geliyorum Demez (Hep Beraber Ve Ölümüne)
ChickLitBen simal soykan. Soykan ailesinin biricik prensesi. Ha tabi başkalarının gözünde öyle görünüyor. Ailem için iş hep ön plandaydı,benden daha çok işlerini önemserlerdi. Ben ailemin yarım bıraktıkları işi,o unuttukları kızıyım. Peki bu sefer işleri yü...