Beni Bırakma

32 0 0
                                    

Arkadaşlar, yeni bir hikayeye başladım. Ona da göz atarsanız çok sevinirim.

Medya: Ada'nın karavanı.

Bölüm şarkısı: Teoman- Mavi Kuş ile Küçük Kız


''Ah Ada, nereden çıktı şimdi bu kızım? Tam her şey yolunda diyorum, dizimin dibinde diyorum yine gidiyorsun.''

''Peyruze Sultan'ım yapma böyle ne olursun, anla beni. Burada kalırsam her şey daha zor olacak benim için. Hem yanımda Pelin var, sen de gelirsin yanımıza.''

Annem şefkatle haddin fazla belli olan karnımı okşadı.

''Bu prensesten fazla ayrı kalamam zaten.. Pelin'ciğim lütfen çiçeğime dikkat et.. Ve sen kullan.''

''Peyruze Sultan bu deliye bırakır mıyım zaten direksiyonu. Bu göbekle direksiyona yetişebileceğinden bile şüp-''

Pelin karnına yediği dirsekle cümlesini tamamlayamadı.

''Senin de başına gelirse görürsün.. Ayakkabılarımı bağlar mısın diye ağlarsın artık bana Pelin hanım.''

Annem saatine bakıp panikle konuştu.

''Ay kızlar hadi saat 11'e geliyor. Karanlığa kalmayın. Size yiyecek bir şeyler de hazırladım. ''

İkimizi de kokulu kokulu öptükten sonra hep beraber eşyaları aşağı indirdik. Hep beraber dediysem, bana 100 gramlık bir poşet verdiler..

''Haydi kuzularım, yolunuz açık olsun.. Dikkatli dikkatli gidin, varınca da arayın.''

''Tamaaam.''

Bir öpüşme merasimi daha yaşadıktan sonra karavanımıza bindik.

Annem arkamızdan su döküp, kendinden geçmiş gibi el sallıyordu. Görmediğimi zannetse de ağlıyordu.

Benim çok mu hoşuma gidiyordu sanki böyle kaçmak?

Burada kalırsam her gün ağlayacaktım. Her gün onu özleyecektim.

Belki İzmir'de de böyle olacaktı ama, gözden ırak olan gönülden de ırak olurdu belki.

**

''Peliin?''

''Hııııı?''

''Tamam ya yok bir şey.''

''İyi.''

Birkaç dakika sonra..

''Ya Pelin...''

''Hııııııı?''

''Yok ya bir şey.''

''Ya off Pelin.''

''HIIIIIIIIIIIIIII???''

''Mola mı versek?''

''Ada, vallahi seni burada boğar, yolun kenarına atarım. Kızım bunu söylemek için mi kıvranıyordun? Aldık başımıza deliyi tabi..''

Ne olduğunu anlayamadan gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Ne akması, resmen hüngür hüngür ağlıyordum.

Pelin panikle karavanı sağa çekip durdu.

''Ada çok özür dilerim ağlama kuşum. Ay naptım ben ya off. Hormonları hesaba katamadım vallahi özür dilerim.''

''Tamam tamam yok bir şey Pelin.. ühü.. Tamam iyiyim.. Hadi devam edelim. Ben kullanayım istersen, ühü.''

EzkazaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin