Arkadaşlar hepinizden çok çok çok özür dileyerek başlıyorum. Bu hikâyeye gerçekten çok severek başladım. Fakat ne yazık ki şartlar yüzünden yazamıyorum. İzmir'e geldim, malum öğrenci evi, interneti daha yeni bağlatabildik. Bundan sonra en kötü ihtimalle haftada 1 bölüm gelecektir. Hepinizi çok çok çok seviyorum.
Bölüm şarkısı: Sezen Aksu- Kaçak
Multide Sonat'ın Ada'ya aldığı yüzük.
''Iııı şey pardon bakar mısınız?''
''Buyurun hanımefendi?''
''Bunları ımmm.. Böyle çikolatalısı var mı?''
''Yok maalesef..''
Kasiyer kucakladığım sayısını bilmediğim kadar çikolata ve bisküviye bakarak daha ne kadar yiyebilirsin dercesine gözlerini kollarıma dikmişti.
2 canlıyım ben canım 2!2!
''Neyse teşekkürler. Ben bunları alayım o zaman..''
Hadi be kadın! Geçir artık şunları da hepsini bir bir yiyeyim yahu.
''82 lira 42 kuruş.''
''Hanımefendi, alt tarafı çikolatayla bisküvi aldım, ayakkabı fiyatına bisküvi mi satılır?''
''Iııı, nasıl desem bilemiyorum ama hepsinden 2'şer tane alı..''
''2 canlıyım ben tamam mı? Kalsın istemiyorum al sen ye.''
Hışımla marketten çıkmıştım ki dayanamayıp geri girdim. Hepsi Yağmur'um için ne yapayım?
Nemrut kasiyer Allah'tan geri yerleştirmemişti, biliyordu tabii geri geleceğimi. Sinsi, pislik.
''Şey..Iıı.. Ben alayım bunları ya..''
Parayı uzatırken bayan nemrutun ağzını burnuna sokmamak için kendimi sıkıp, para üstünü alır almaz koşarak çıktım.
Hizmet sektöründesin yani ne bu suratsızlık.
Bir an önce karavan gidip bunların tadına bakmak için deli gibi sabırsızlanıyordum. Tabii küçük Yağmur'um da..
**
''A-Anıl?''
''Yaaa Pelin Hanım, peşini bırakacağımı mı sandın? Ne yaptım ne ettim buldum işte seni.''
Sinsi gülümsemesini iliklerime kadar hissedebiliyordum.
Hayır niye yani şekerim? Benden sana hayır gelmez, senden bana hiç hayır gelmez. Ateşle su gibi kavuşamayız. Ne diye kaşınıyorsun?
''Ee başın göğe mi erdi?''
Sessizlik. Böyle de mort ederler.
''Demek ki genel halin böyleymiş. Her daim çirkef.''
Sensin be çirkef sensin. Pislik.
''Ne söyleyeceksen söyle artık Anıl Bey. İşlerim var benim de. İzm-''
Brrrrrrrrrrrravo Pelin. 10 puan sana. Mahalleyi falan da söyle, açık adres ver kaşın kaşın. Adamla tanıştım tanışalı İQ'um düştü.
''İzmir? O kadar uzağa kaçmana gerek yoktu tatlım.''
''Ne kaçacağım senden be? Sen kimsin ki? Hadi kapat, bir de seninle mi uğraşacağım ya.''
''Tamam tamam dur Pelin. Senden istediğim tek şey 1 dakika sonra kapatabilirsin.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ezkaza
Teen Fiction24 yaşında, hayatı boyunca gururu ve kendi doğruları için savaşmış bir kız, Ada.. Ve karanlık, puslu bir gece. Sözlerin, gururun, onurun unutulduğu puslu bir gece. Hayatını babasına verdiği bir söz üzerine kuran Ada'nın hayatı tek bir geceyle değişi...