Verden stoppet igjen. Alt forsvant igjen bare meg og Martinus. "Hallo! Jorden kaller til DN og Martinus!" Hørte en latter si. Marcus satt like ved oss og lo. "Men Martinus" begynte damen "dere ser noe veldig søte ut. Når skal det kanskje som du sier bli noe mellom deg og" fortsatte hun. Hun sendte et blikk bort på Marcus "DN" sa han. Damen nikket "noe mellom deg og DN?" Sa hun. Martinus ble flau og så på meg. Han hadde hendene rundt meg. "Ehhh...... Øhhhh.." Svarte Martinus. "Men gutter, vi lar dette ligge. For denne gang. Vi har ikke så mye tid igjen." Sa damen og begynte og spørre de om det nye albumet dems. Da vi var ferdig med intervjuet, gikk vi i garderoben til Marcus og Martinus. Martinus holdt hånden min. Kjell Erik kom gående bort til oss "gutter og DN, vi må rett bort til et annet studio nå å filme en live sending på et nytt tv program." Sa han "enda mer venting" sukket jeg laft. Vi gikk ut i bilen og kjørte mot det andre studioet. Vi hadde veldig dårlig tid og måtte løpe inn til der vi skulle. Martinus holdt hånden min og drog meg med han. Vi løp rett inn til han som skulle intervjue oss. Martinus holdt fortsatt hånden min, han hadde glemt og slippe den så jeg ble dregd med dem. "Åhh gutter, har dere med en uventet gjest?" Var det første intervjuserien sa da han så meg. "Ja, ja det har vi" sa Marcus. "En venn eller?" Spurte han "ehh ja, eller hun er vel kanskje mer enn en venn til Martinus" lo Marcus. "Er det noe vi ikke har fått med oss? Har Martinus Gunnarsen fått seg kjæreste" sa han som intervjuet. Hvorfor skal alle spørre om det? Alle så på meg. Å jeg så på Martinus. "Så hva sier du DN?" Sier Marcus, jeg ser spørrende på han "ja vil du bli sammen med Martinus" sier han som skal intervjue gutta. Jeg ser bort på Martinus, han smiler. Jeg nikker forsiktig. "Jeg hørte deg ikke" sier mannen. "Ja" sa jeg laft. "Da alle MM'er, da har Martinus Gunnarsen fått seg kjæreste" sa mannen og så inn i kameraet. En svak rødfarge sårede seg i kinnene mine.
Da intervjuet var ferdig, kysset Martinus meg. "Så bra du ville bli min" sa han og så meg i øynene. Jeg smilte. "Men du har vel ikke ombestemt deg?" Sa han og så ned. Jeg så på han "nei, ikke i det hele tatt" sa jeg og gikk nærmere han. Han så opp åå meg "et du sikker?" Spurte han "om jeg er sikker? Sefølgelig er jeg sikker" sa jeg. Han så på meg og kysset meg på kinnet. "Hei, dere, skal vi gå eller? Pappa venter på oss ute i bilen" hørte vi Marcus si bak oss. Martinus tok hånden min, så gikk vi ut mot bilen. Endelig skulle vi hjem på hotellrommet. Jeg var så sykt lei av venting nå. Da vi kom fram til hotellet var det første som møtte oss en gjeng med MM'ere. De sto utenfor hotellet og ropte på gutta. Noen sikkerhetsvakter kom og tok med gutta og Kjell Erik inn. Det var vel ikke noe farlig at jeg gikk etter. Da jeg skulle følge etter gutta var det ei som tok tak i jakken min. "Du holder deg unna Martinus, skjønner du der?! Han er min!" Skrek hun opp i ansiktet mitt. Jeg svarte ikke, bare rev meg løs fra henne og kjempet meg fram mot døren. Da jeg var nesten inne, ble jeg stoppet av en vakt som sa at jeg ikke fikk komme inn. Jeg prøvde å si at jeg var med gutta, men han ville ikke høre. Sa da sto jeg der da, midt i en gjeng med jenter som hater meg.*MARTINUS POV*
ham hvor ble det av DN? Hun var jo like bak oss. Jeg snudde meg for og se om jeg kunne se henne. Å nei, hun var igjen ute, med FANSEN! Å shit, de kom til og banke henne. Det hadde skjedd før med ei vi kjente, like etter vi hadde sakt hade til henne ble fansen kjempe sjalu og kjeftet henne opp. Jeg sprang mot døra, kjempet meg igjennom fansen, jeg viste dette var farlig, men jeg måtte hjelpe DN, jeg til armen hennes og drog henne med meg inn.
YOU ARE READING
Baby please don't let me go
Fanfictionvikti info før introen: Marcus og Martinus er veldig kjent (slik som Isac Elliot) de har flere tusen fans og de har ofte konserter INTRO: navnet er D/N (Ditt Navn) er 13 år (slik som Marcus og Martinus) bor i Oslo å jeg elsker Marcus og Martinus, k...