"Æsj! At det er mulig! Akkurat nå hater jeg det håret hær" hørte vi inne fra badet. "Martinus har en dårlig hår dag er det samme som: Martinus har en dårlig dag" sa Marcus og lo. "Skal du ha hjelp Martinus?!" Spurte jeg. "Ja takk" hørte jeg han svarte, "hjelper du Martinus du DN, så går jeg og Marcus ned å begyner å forsyne oss med frokosten vi" sa Kjell Erik og smilte. Jeg smilte tilbake og nikket. Marcus og Kjell Erik forsvant mens jeg gikk inn på badet hos Martinus. "Skal jeg hjelpe deg?" Smilte jeg. Martinus nikket. Jeg tok kammen hans i ene hånden og tok den andre hånden under litt vann. Da jeg var ferdig med det og alle flokene var ute, tok jeg litt hårgele på hendene og fikset håret som han liker det. "Ferdig" sa jeg og smilte. Martinus så seg i speilet og smilte. "Takk DN! Jeg elsker deg" sa han og ga meg en kjempe klem. "Jeg elsker deg og" sa jeg og tok i mot klemmen.
Vi gikk ned til Kjell Erik og Marcus og begynte å forsyne oss med frokost. "Halla DN, Halla bro! Neimen se der'a. Du fikk fixa håret ja" smilte Marcus og lo litt for seg selv. "Ja ser du ikke det" spyttet Martinus tilbake. "Gutter" sa Kjell Erik strengt. Begge ble stille og begynte og spise maten sin. Etter vi var ferdige gikk vi opp på rommene våre og begynte å gjøre oss klar for guttas konsert. "Da skal vi dra" smilte Kjell Erik og åpnet døren. Vi gikk ut og gikk å satt oss i bilen å kjørte mot konserten.
"Thaaaank youu LA" avsluttet gutta konserten med å si. Da Marcus og Martinus kom med der jeg sto sa de "Da skal vi til Drammen! Wohooooo Norge!" Vi for opp til hotellet og pakket sammen alt vi hadde. "Klar for Norge?" Spurte Kjell Erik da vi var på vei ut døra "mer enn klar" sa vi alle tre i kor.
Flyplassen neeeeesteeee-->// Mer?💕
YOU ARE READING
Baby please don't let me go
Fanfictionvikti info før introen: Marcus og Martinus er veldig kjent (slik som Isac Elliot) de har flere tusen fans og de har ofte konserter INTRO: navnet er D/N (Ditt Navn) er 13 år (slik som Marcus og Martinus) bor i Oslo å jeg elsker Marcus og Martinus, k...