Sangen var ferdig. Jeg skalv i hele meg. Aldri hadde jeg opplevd noe så søtt. Jeg sto der rett opp og ned å så på Martinus med et stort smil om munnen og med fult av tårer i øynene. Martinus holdt hånden min å så meg inn i øynene. Han trakk mag inntil seg og ga meg en god klem. "Jeg elsker deg DN" sa han under klemmen "jeg elsker deg også" sa jeg stille tilbake. Vi trakk oss i fra hverandre. Marcus kom inn på scenen igjen, han tok meg med bort dit jeg sto fra begynnelsen av. Der sto Kjell Erik å ventet på meg. "Hei" smilte han "hei" smilte jeg tilbake. Jeg stilte meg vesiden av han å så på gutta som gjorde en kjempe stor jobb på scenen. "Går det bra" sa Kjell Erik og tok hånden på skulderen min, jeg nikket som svar. Tenk at Martinus var miin å at Marcus var min alder bestevenn. Drømmen min har blitt virkelig. "DN!" Sa en stemme. Det var ikke Kjell Erik, det var Marcus... "Kom ut på scenen å syng en sang med oss" smilte han. Jeg var nervøs, dette kommer ikke til å gå bra. "Kom da DN" smilte Marcus og gikk og hentet meg. "Kom nå" sa han "nei" sa jeg kjempe nervøs "plis'a" sa han med valpeøyne, jeg sukket "Ok." "Er dere klar for EKKO?!" Ropte Martinus. Hele publikum begynte å hyle. Sangen begynte å spille. " e hør de no, e tok ikke signala, alle hint du ga me, og tia går. E telle ned sekunda, føle du d samme?" Sang alle tre.
Da sangen var ferdig var også hele konserten ferdig. Vi sprang ut fra scenen og backstage. Martinus kysset meg å sa "du er så flink" jeg så på han og smilte, plutselig kom det en bak meg "åh, DN! Du var kjempe flink" Marcus kom og ga meg en kjempe klem. "Åå takk Marcus" smilte jeg og tok i mot klemmen. Da klemmen var ferdig snudde jeg mot Martinus, han var ikke blid, men tvingte fram et smil. Marcus var plutselig borte så jeg og Martinus sto bare å snakket. "MARTINUS?!" Hørte vi noen si. Ei jente kom løpende mot oss "Lisa" smilte Martinus og ga hun jenta en klem. Jeg smilte et veldig fake smil, jeg kjente det stakk langt i hjerte. Er jeg sjalu?! Oj. "Dere var helt fantastisk i kveld" smilte hun Lisa til Martinus. "Takk" smilte Martinus. "Åå, er det du som er DN?" Smilte hun mot meg. Jeg nikket og smilte litt
YOU ARE READING
Baby please don't let me go
Fanfictionvikti info før introen: Marcus og Martinus er veldig kjent (slik som Isac Elliot) de har flere tusen fans og de har ofte konserter INTRO: navnet er D/N (Ditt Navn) er 13 år (slik som Marcus og Martinus) bor i Oslo å jeg elsker Marcus og Martinus, k...