Del 40

992 42 1
                                    




"Martinus, jeg tror du bør gå ut.." Sa damen og så på meg. Jeg nikket og så ned i bakken. Før jeg gikk ut døra snudde jeg meg og sa hade til DN. Jeg, Marcus & pappa gikk ut. "Vi får vel få dere hjem oppe i hyttene nå tenker jeg" sa pappa og tok hånden sin på skulderen min. Jeg og Marcus nikket og gikk ute i bilen, men så fikk jeg en ide. "Pappa, vent her. Jeg må bare gjøre no før vi drar." Sa jeg og sprang inn på sykehuset. Jeg gikk bort til informasjonsdisken. "Hei" sa damen. "Martinus Gunnarsen" sa jeg. Damen hentet hun damen som tok meg med inn hos DN i sta. "Jeg kommer hit i morgen. Jeg har med noe til DN da, ikke si noe til henne, det skal være en overraskelse" sa jeg til henne. Damen nikket. Jeg gikk ut og ut i bilen der pappa og Marcus satt og ventet på meg. Jeg satte meg inn og så begynte vi og kjøre.

~dagen etter~

Jeg hadde skrevet et brev til DN og jeg hadde kjøpt et smykke til ho. Jeg gikk inn på sykehuset og snakket med samme dame som i går. Hun fulgte meg til rommet til DN. "Men, Martinus hun sover da" sa damen like før jeg gikk inn. Perfekt tenkte jeg. "Ok, det er vel like greit så hun ikke får klikk på meg igjen" sa jeg og smilte skjeft og gikk inn hos DN. Jeg så på henne. La esken med smykker i og brevet på nattbordet hennes og kysset henne forsiktig på kinnet og sa laft inn i øret hennes "jeg elsker deg og det må du alltid vite" så gikk jeg ut av rommet og ut av bygget.

*DN pov*

Jeg våknet opp og reiste meg sakte opp i sengen. Jeg så bort på nattbordet. Et brev og en eske. Jeg tok brevet og leste det først. "Kjære DN! Ja jeg vet du hater meg og det kan jeg forstå, jeg hater meg selv akkurat nå. Jeg har vært en virkelig drittsekk. Jeg ville bare si at jeg savner den tiden vi hadde sammen og at jeg elsker deg så utrolig høyt. Du er den eneste jenta i mitt liv og det vil du alltid være, uansett om du vil eller ikke, er du i tankene mine. Kjære DN, jeg vet det er lett og si, men vanskelig og gjøre; plis tilgi meg. Klem Martinus" jeg kjente tårene presse på. Jeg åpnet boksen og så et fantastisk smykke ligge der. Det var et gullsmykke med et hjerte der det var ripet inn "jeg elsker deg kjære DN"

// mer?😏😘
bildet er der ikke et bilde av et hjertesyke,men hvem bryr seg lizom? Det er jo et smykke, og dere klarer vel alle å se for dere et smykke som er laget av gull og er formet som et hjerte og er rippet inn "jeg elsker deg.." Også Navne ditt sefølgelig

Baby please don't let me goOnde histórias criam vida. Descubra agora