Del 21

998 55 2
                                    



Han smilte til meg, what han smilte til meg. Tenk at selveste Sander fra the main level satt seg vesiden av meg. "Hei" smilte han. "Hei" klarte jeg så vidt å si tilbake. Jeg snudde meg litt bak og så bort på Martinus. Han så ikke akkurat så blid ut, men han då ikke sur ut heller, han så... Han så lei seg ut. Jeg sendte han et går-det-bra-blikk, han smilte et fake smil og nikket, mn det var åpenlyst, Martinus likte det ikke. Jeg snudde meg tilbake.
Flyturen er snart slutt og alt har gådt helt fint, jeg og Sander har sittet og snakket sammen under hele flyturen, men så gikk det opp for meg at jeg satt i et fly og at vi skulle til og lande nå. Jeg snudde meg raskt bort å så på Martinus å håpet at vi skulle få øyenkontakt. Martinus satt allerede å så på meg, men så oppdaget han tydeligvis at jeg var redd så han sendte et alt-skal-gå-bra-blikk. Blikket hans og ordene han hadde sagt før vi gikk ombord i flyet roet meg helt ned.
Flyturen var over og Martinus kjappet seg fort bort til oss. "Halla Sander" smilte Martinus og slo han vennskapelig i skulderen "Halla Bro" smilte Sander tilbake. Martinus kom og ga meg en klem, under klemmen visket han i øret mitt "gikk det greit?" Jeg nikket. Vi trakk oss i fra hverandre og tok hverandre i hendene og gikk ut av flyet. Vi sa hade til Sander og gikk mot plassen vi skulle møte Marcus og Kjell Erik. De sto der allerede med bagasjen vår mellom seg. Vi gikk ut mot bilen vi skulle ta og kjørte mot hotellet. Oj så stille det var her, ingen fans å se, men så hørte vi et høyt hyl å ei jente som ropte "Marcus og Martinus var i den bilen dær" fult av jenter kom løpende bak bilen. Vi stanset utenfor hotellet og jentene sto der og hylte, fult av vakter sto der for å ta oss med inn.
Vi satt på hotellrommet med vær vå mobil. Marcus satt på Snapchat å åpnet snapper fra fansen og Martinus satt på Instagram og så bilder av seg selv som fansen hadde redigert. Mens jeg, jeg satt å åpnet meldinger fra fans som skrev bla. "Ikke prøv dæ på Martinus, han er min" "Åhh du å Martinus er så søte sammen" "er du å Martinus sammen?" Jeg svarte ikke på noen av dem bare åpnet de.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
vet ikke om det var så spennende men😅

Baby please don't let me goDonde viven las historias. Descúbrelo ahora