Del 25

946 50 8
                                    



"Korslig og enderlig møte deg" smilte Lisa. Martinus tok hånden min og smilte til både meg og Lisa. Da Lisa så ned å så Martinus holde hånda mi forsvant smile hennes fort. "Er dere sammen" sa han med et alvorlig blikk "ja" smilte Martinus. Lisa smilte ikke lenger.
Plutselig kjente jeg noen kom og ga meg en klem bakfra "Heeei" hørte jeg Marcus si. Martinus slapp hånden min fort å så bort på Marcus. "Ååå du har møtt Lisa" smilte Marcus. Jeg nikket. Marcus kom vedsiden av meg og lente hånden sin på skulderen min. En pinlig stillhet la seg over oss. "Lyst på brownis DN?" Smilte Marcus, jeg nikket og ble med han bort til bordet, Martinus og Lisa satt seg på sofaen og snakket sammen. Marcus begynte plutselig og kjile meg, å så kjilen som jeg begynte jeg og le og rope "nei Marcus nei!" Marcus sluttet ikke. Begge to lo. Men så hørte jeg en dør blir smelt igjen. Marcus sluttet og kjile meg. Jeg så bort på der Martinus og Lisa satt, Martinus satt der ikke lenger. Lisa sendte meg et stygt blikk og fulgte etter Martinus ut. Jeg løp etter, ut døra. Jeg stoppet da jeg så han. Jeg kjente noen stakk meg langt inne i hjerte, jeg stivnet helt. Martinus å Lisa sto rett foran meg, og de kysset. Jeg kjente tårene presse på. De trakk seg i fra hverandre. Martinus smilte til Lisa også så bort å så meg, han fikk store øyne "DN..." Begynte han. Jeg kjente tårene rant nedover kinnene mine. Martinus kom nermere, han prøvede og hi meg en klem, men jeg dyttet han bort å ropte "nei!" Jeg løp bort fra Martinus. Jeg hørte han rope etter meg "DN! Kom tilbake" men jeg gjorde ikke som han sa. Jeg bare løp mens jeg gråt. Hvordan kunne Martinus gjøre dette? Hvorfor? Jeg løp enda, men så kjente jeg at jeg løp på noen. Jeg stoppet å så opp med tåredekte øyne. Jeg kunne ikke tro hvem jeg hadde sprunget på. Han så at jeg var lei meg og tok rundt meg og presset hode mitt inntil han, så jeg kunne gråte. Og det gjorde jeg. Jeg gråt å gråt.



// hvem tror dere DN sprang på?✌️ mer?💕

Baby please don't let me goWhere stories live. Discover now