5.kapitola: Vysvědčení
V pět ráno mě vzdubil budík na mobilu. Předevčírem jsem odesílala mail, včera se neozval. Dneska by se mohl už ozvat. pomalu jsem se rozkoukala, posadila jsem se a rukou jsem se opřela o zeď, cedle sebe. Zabouchala jsem na zeď a poslouchala. A slyšela jsem jak někdo vedle spadl na zem. Jo, Zelo se nám probudil vsadili jsem se kdo se dřív probudí zabouchá na zeď aby vzbudil toho druhého. Vyhrála jsem dva kýble zmrzliny, čokoládové a pomerančové. Ha ha! Ale rozdělim se se všema. Nejsem lakomá. Ještě musíme kolem šesté vzbudit Gukkieho nebo Channieho. Zvedla jsem se, hodila na sebe župana vlezla do koupelny naproti pokoji. Výhoda že každý pokoj mávlastní koupelnu. Zalezla jsem si pod studenou vodu, abych se vůbec probudila. A začala jsem si mýt vlasy.
„Chceš kafe?"volal Zelo přes dveře.
„Jo, díky!"volala jsem nazpět a smyla jsem si pěnu, jak z vlasů tak z těla.Vlasy jsem si zabalila do ručníku, osušila jsem si tělo a zabalila ho do chundelatého županu. Vlasy jsem si vyfoukala a šla jsem dopokoje. Třičtvrtě na šest. No tak nasnídat, udělat vlasy,make-up, něco málo doladit a pak si oblíknout do slušného. Oblíkla jsem si spodní prádlo a oblíkla jsem se do vytahaného trička a volných tepláků. Vzala jsem si mobil a bosa jsem si to potichu štrádovala dolu.
„Dobré ráno, dcerko moje."Guk přede mě dal talíř se snídaní a hrnek s kafem.
„Děkuju, taťko." napila jsem se kafe. dokonalé přezdívky, a taky si umíme ze sebe dělat srandu
„A pak mám ještě jednu prosbu.. učesal by jsi mi něják vlasy?"zeptala jsem se Guka a začala jsem jíst jídlo. Přikývl a někam odešel. kam zase leze? to má těžkou hodinku?
„Tak a jedem!"Guk vedle mě dal nějakou krabičku a začal mi česat vlasy. Všelijak mi sepínal, kroutil, rovnal a natáčel. Nakonec z tohovznil krásný účes s loknamy. A dokonce mi Guk nanesl make-up.Musela jsem se znoval podívat do zrcádka.
„Ty jsi vážně minul povolání!"Guka poplácal po rameni Up. Drbal se na břichu a tím se mi naskytnul pohled na jeh bříšní svali. Z toho jsem si zkousla ret.Ale... ale Zelo je roztomilejší. Dae mi prozradil že mě Zelo má rád a to hodně. Vlastně já jeho taky mám hodně ráda. Vzalajsem mobil a šla jsem na maily. Ale nemohla jsem se přihlásit. Pokrčila jsem rameny a dopila jsem kafe. Zvedla jsem se a šla jsemdo pokoje. Otevřela jsem si střešní okno, ustlala jsem si postela na ní jsem si dala šaty a k postely boty.
„Jekkie jakou, když budu mít zlatý sako? A uvázala by jsi mi jí?"zeptal se mě Zelo a v ruce držel černou s bílou kravatou. Přešla jsem k němu a vzala jsem černou kravatu. Hodila jsem mu kravatukolem krku a uvázala ji. Já jsem ale sikovná.
„Aven si černý kalhoty. Bude se to k tomu víc hodit."usmála sjem se na něj. Hehe. Je mi teď trapná jedna otázka.
„Zelo? Zapnul by jsi mi pak jednu věc?"zeptala jsem se ho a z komodičky jsem si vyndala bílou podrsenkubez ramínem. Zaraženě na mě koukala, ale přikývnul. Zavřel dveře, a zůstal čelem k nim. Já jsem se vyslíkla z trička,sundala černou krajkovou podrsenku. Dala jsem si přes prsa bílou a dlaněma jsem jí držela, aby mi nespadla. Odkašla jsem si a couvlak Zelovi. Uchopil zapínání, kolenem se zapřel o zadek a zapl mi jí. Ruce jsem svěsila podél těla. Zelo mi kolem pasu obmotal rucea začal mě líbat na krk. Hlavu jsem naklonila na stranu. Jemné, ale chtivé polibky, jeho horké ruce na mém bříšku. Otočila jsemse k němu čele, ruce mu sjeli k mému zadku.
„Zelo.Co kdybychom si udělali hezký večer, jenom my dva, třeba u tebe v pokoji, hm?"usmála jsem se na něj mile, skesle přikývl. Provokativně jsem muruku přejela po rozkroku.
ČTEŠ
dangsin-i sangcheoleul juji masibsio[dokončeno]
FanfictionDangsin-i sangcheoleul juji masibsio - Už nikdy ti nenechám ublížit "Jekkie?" ozval se Zelo, když viděl jak je dívka pomlácená. Byla celá pomlácená a všechno jí bolelo. Jemu to dralo srdce nejvíc. Mrzelo ho že jí nedokázal ochránit. "Cop-ak?" zavzly...