17.kapitola: Bungee jumping

19 2 0
                                    

17.kapitola:Bungee jumping

-Zpohledu Jekkie-

Jekonec září, kluci by měli mít v listopadu comeback a já se mámk nim připojit. Jinak se nic závažnýho nestalo, krom toho žejsem si narazila ruku a nechala jsem si udělat tetování. Upadlajsem, když jsem scházela schody. Šlápla jsem na předposledníschod, spadla jsem a bouchla se do hlavy o zem. Tetování na levémboku a nechala jsem si vytetovat hvězdičky. Po dnu v nemocnici jsemse svalila na svojí postel. Ale hned mi do pokoje někdo vletěl.

Jekkiepromiň. Ale proč jsi mi neřekla o Jackovi?"zeptal se mě Zelo a přisedl si na mojí postel.

Coti kdo řekl?"převalila jsem se na záda a sedla jsem si. Rukama jsem se podepřelaa nohy jsme si dala do tureckého sedu.

Jack,mi všechno řekl před domem. A jednu jsem mu vrazil. Řekl mi o tomže všichni, obzvlášť ty, můžeme ze to že je jeho brácha vlochu a Arthur se s ním rozvedl."řekl mi Zelo.

Vždyťjsme si to vyříkali. Když, jsme byli v Chanově pokoji, byla námzima a tulili jsme se k sobě. A navíc jsme si rozsedla mobil"nevinějsem se na něj usmála.

Notak teď si uděláme výlet do obchoďáku."Zelo mě začal zvedat, ale já jsem si lehla.

Zelopromiň, ale já si chci odpočinou. Chan řídil hrozně. Nemohl bysmi ten mobil koupit ty?"zeptala jsem se ho. Přikývl a odešel pryč. Zvedla jsem se zpostele a hupsla jsem si do závěsné koupačky, kolena jsme sipřitáhla k tělu a obejmula jsem všechny plyšáky matoky.

Lidi!Oběd!!"slyšela jsem volání a pak dupání. Ale pak do pokoje vběhl Guk.

Tyjdeš taky."Guk mě vyndal ze závěsné houpačky, vzal mě jako pytel a nesldolu. Bránit se nemůžu.

Fajn.Vyhrál jsi."Chan dal Upovi peníze z ruky do ruky. Guk mě posadil na pohovkuvedle Zela a Dae mi dal do rukou talíř. Super je pizza. U jídlajsme čučeli na z hokej mezi českem a kanadou. Sice je to jenomzápas, ale hádali jsme se u toho jako malí. Všichni jsme vzali dorukou pizzu a sledovali kdo dá gól. Nakonec kanada a tím vyhrála.A na televizi skočilo osm kousků pizzy. A vsadim se že to budumuset uklidit já a Terkou.

ZasranáKanada"zaklela Terka a my ostatní jenom přikývli.

Jduven."řekla jsem a šla jsem si nahoru pro boty. Nazula jsem si tenisky avzala si svůj skate. Venku mi v patách byl JongUp.

Cose děje?"zeptala jsm se ho když jsem zastavila u přechodu. Skate jsem sivzala do ruky.

Alenic. Jenom se trochu o tebe bojim. Poslední dobou jsem udělala dostkravin. Kluci mi tě dali na starost."usmál se a přešli jsme na druhou stranu. Ve skate parku jsme bylisamy. JongUp si půjčil skate a jezdil.


Uppie.Pojď domu. Jsem unavená."žádala jsem ho když podesát slítl na zadek. Přikývl a šlijsme domu. Já jsem neměla klíče, a Uppie zdržova s odemikáním.Nakonec odemkl a já vešla dovnitř jako první.

Užmě sereš!"slyšela jsem jak Terka na někoho řve. V zula jsem si boty a kouklana Uppieho. Ten pokrčil rameny.

Tymě taky! Furt meleš o tom jak ti bylo v česku dobře! Víš co takse tam vrať! Jen se vrať! Ale pak budeš litovat!"řval zase YongGuk.

Pomoc!"křičela Terka a já jsem se rozběhla do obýváku. Terkapololežena, poloseděla na pohovce, s jednou nohou pokrčenou adržela se za tvář.

dangsin-i sangcheoleul juji masibsio[dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat