28.kapitola:100% rozpad
Vevile u kluků jsme přespali. Naše Haru utahala Gukkieho, Chana iDaeHyuna, všichni tři spali kolem deváté na gauči u televize.Haru zase usnula u Jekkie, která seděla na mém klíně. Ale Chansi hlavu opíral o moje rameno, takže jsem byl zaklíněnej ze všechstran.
„Takto je tedy číslo."postežoval si Up, když si vzal Haru a šel jí uložit do staréhopokoje Jekkie. Jekkie se už pomalu zavírali oči, vzal jsem si jído náruče a nesl jí do našeho starého pokoje. A jak jsem slyšeltak Haru odmítala spát sama.
„Pocemzlatíčko."vzal jsem si haru z Upova náručí a nesl ji za Jekkie, hned jsem sevedle nich lehl a usnul. Jenže Jekkie se pořád převalovala a jájsem z toho nespal. Jekkie se nakonec zvedla a šla do koupelny.Slyšel jsem jak zvrací. Hned jsem se zvedl a šel ke dveřímkoupelny.
„Miláčku,jsi v pořádku?"ptal jsem se a pomalu otevřel dveře. Viděl jsem Jekkie jak siomývá tvář a ústa od krve.
„Zelo..."zašeptala, když jsem jí chytl za ramena a to mi hned omdlela donáruče. Popadl jsem jí do náruče a šel s ní do auta. Jel jsems Jekkie do nemocnice, po cestě jsem volala JongUpovi.
„Jejedna ráno, ty debile."řekl rozespale.
„Sorry,ale Jekkie, zvracela krev! Postarej se prosimtě o Haru. Do ránabych mohl být doma. "řekl jsem mu stručně.
„Okey."řekl a ukončil. Jel jsem jak nejrychleji jsem mohl. V neocniciřekli že to jsou žaludeční vředy, oddychl jsem si, ale zároveňjsem měl strach. V nemocnici jsem byl hodně dlouho, dokud mědoktoři neposlali domu.
„Tatí!Kde je maminka?"ptala se mě Haru, když se za mě chovala. Vzal jsem si jí donáruče.
„Maminka...Vysi hrajete na indiány?"zeptal jsem se Haru, když jsem si jí vzal do náruče.
„Jsem Bílá Tlapka! Dcera náčelníka kmene Bílích a vedu válku protináčelníkovi Černý Orel!"vysvělila mi s hrdostí a zároveň i pobaveně.
„Anáčelník Černý Orel je kdo?"zeptal jsem se a vešel jsem i s Haru do obýváku, tedy do válečnéhoúzemí mezi našimi indiány.
„Jájsem náčelník Černý Orel!"křikl Ravi z VIXX. Ten tu scházel.
„Helemese.Ravi."řekl jsem překvapeně.
„Jájsem náčelník Vinnetou, náčelník Bílích a otec BíléTlapky."začali sjem se všichni smát.
„Harupojď se dívat na pohádku."JongUp pustil 'Ledové království' a poslušně koukala. Kluci měhned vyspovídali, co se mezi tím Haru koukala na fil a Ravi sedělvedle ní. Všechno jsem jim řekl a hned jsem se dozvěděl to ženáš připravovaný konzert s BigBang bude, ale jako náš posledníkonzert, prý si máme dát pauzu. Jako super, ale zase budu mít časna Haru s Jekkie.
Jekkiejsem si domu odvezl po týdnu, měla žaludeční vředy a pak jsmepo třech dnech letěli do Čech. Aby Jekkie mohla skunktovat pohřebsvých prarodičů. Když jsme se vrátili domu, do Koree, tak jsmese rozhodli přestěhovat do jiného města. Nakonec jsem sepřestěhovali do města DaeGu.
Asi vás moc nepotěším, ale tohle je poslední díl. ale nemusíte zoufat bude další série. Určitě ji začnu brzy psát, ale nevim kdy vyjde, mezitím bude mycházet "My love, in my heart". to bude vycházet na 100%, protže to mám už napsaný kolem dvou měsíců.
Vaše L.-A.
ČTEŠ
dangsin-i sangcheoleul juji masibsio[dokončeno]
FanfictionDangsin-i sangcheoleul juji masibsio - Už nikdy ti nenechám ublížit "Jekkie?" ozval se Zelo, když viděl jak je dívka pomlácená. Byla celá pomlácená a všechno jí bolelo. Jemu to dralo srdce nejvíc. Mrzelo ho že jí nedokázal ochránit. "Cop-ak?" zavzly...