6.kapitola:oslava
Gukmě posadil do křesla. Moje vysvědčení si vzal Dae s Gukem aZelem, ten vysvědčení předal Chanovi. Sundala jsem si lodičky ado křesla jsem si klekla. Šaty jsem si upravila a sundala bundu, tujsem si dala přes nohy.
„Helejdu se převlíknout!"vzala jsem si od Guka ten papír, do druhé jsem popadla lodičky sbundou a běžela jsem nahoru. Na postel jsem hodila mobil s kabelkoua začala jsem se vysoukávat ze šatú. Převlíkla jsem se zpodrsenky bez ramínek do černé krajkové. Oblíkla jsem si volnétričko a tepláky, do kapsy jsem si dala mobil. Hned jsem si vzalalaptop a seběhla jsem dolu. Dřepla jsem si na zem a na stolek jsemsi dala laptop. Přihlásila jsem se na maily, všichni se ke mněsesumírovali a četli jsme si email:
MiláJessico,
vůbecse nemusíš omlouvat. Neli mi o tobě psala několikrát do týdne aposílala fotky. Ano tvoje matka byla za mě provdaná. Hodně michybí. Tvoje teta mi dala vědět co se jí stalo. Vůbec nebuduproti když se chceš se mnou setkat, budu rád.
VSoulu budu začátkem března, pokud by ti to nevadilo, takže by jsity nemusela cestovat. Testovat se nic nemusí, tvoje matka mi o všemřekla když byla ve třetím měsíci, to se i odstěhovala zJaponska. To bylo někdy v červnu rok před tvím narozením. Chcise ti omluvit že odepisuju až teď, nestačil jsem se na emalypodívat.
Chciti pořát hodně štěstí, zdraví, hodnýho kluka, pokud nějakýhomáš. Dál osobní pohodu a ať jsou na tebe všichni hodní.
Tvojeteta mi ještě psala že jsi se odstěhovala ke svím nejlepšímkamarádům, pod si pamatuju tak jsou to kluci z B.A.P. Vyřiď jimať jsou na tebe hodní, jinak si na ně došlápnu.
Tvůjtáta Mik.
Klukumjsem musela sem tam něco přeložit.
„Kluci,tuhle větu si zapamatujte!"ukázala jsem na poslední větu. Větu jsem jim přeložila. Všechšest přikývlo, sice zaraženě s vyvalenými očima, ale přikývli.
„HeleJekkie my musíme na chvíli pryč. Pokud ti nebude vadit že tubudeš sama."Guk s Chanem začali kluky tlačit do auta. Ale já jsem koukala dolaptopu.
„Jo,nevadí."mávla jsem jim rukou a dál čučela do laptopu. Slyšela jsembouchnutí dveří a nastartování auta. Laklapla jsem laptop, vzalajsem mobil a bez sluchátek jsem si si zapla hudbu od kluků. Nejdřívjsem si udělala menší jídlíčko, nábodí jsem hodila do myčkya pak šla jsem koupelny. Z koupelny jsem popadla příruční košna prádlo, vyběhla jsem nahoru a vlezla do prvních dveří.
„Aha,to je pokoj Guka."řekla jsem si pro sebe. A do nosu mi udeřil puch. Fůj. Koš jsemhodila na zem a šla jsem k oknu. Málem jsem se přerazila o Gukovupostel, pár krát jsem kopla do jeho trička, tepláků a taky jsemse přerazila o obyčejné težké modré džíny. Já ho zabim! Jemrtvej muž! Otevřela jsem okno a hned jsem se nadechla čerstvéhovzduchu. Jé o je příjemný. A hned jsem začala brát Gukovooblečení ze země. Popadla jsem jeden časopis a trochu jsem sezhrozila. Porno časopis. Lehce jsem zavrtěla hlavou.
Oblečeníjsem hodila do příručního koše. A začala jsem sbírat časopisy,které jsme dala na komodu. Sesbírala jsem pár flašek od enerdžydrinků, to jsem dala do koše na odpadky. Koš na prádlo jsem siodkopala na chodbu. Prolezla jsem všechny pokoje a z každýho jsemvynesla pár kusů oblečení. Krome dvou pokojů, Zelova a Upovapokoje. A Chanvi jsem jenom poskládala pár papírů, časopisů avyhodila pár plechovek.
ČTEŠ
dangsin-i sangcheoleul juji masibsio[dokončeno]
FanficDangsin-i sangcheoleul juji masibsio - Už nikdy ti nenechám ublížit "Jekkie?" ozval se Zelo, když viděl jak je dívka pomlácená. Byla celá pomlácená a všechno jí bolelo. Jemu to dralo srdce nejvíc. Mrzelo ho že jí nedokázal ochránit. "Cop-ak?" zavzly...