25.kapitola:Rozpad? 1/2
„Taktu hudbu pustíme na slabo."rozhodl DaeHyun. To je velká hloupost.
„Ukaž,já si vezmu a pudu se s ní projít."vzala jsem si Haru do náruce, hlavičku si dala na moje rameno aspala dál.
„Kluci,dokud se Haru neprobudí tak s ní budu venku."zamávala jsem jim jednou rukou a šla ven.
„Jessicopočkejte!"volala na mě asistentka ředitele, když jsem byla u východu z TS. Co po mě ta asistentka chce?
„Panředitel se chce na něco zeptat."řekla mi, pokrčila jsem ramenem a šla jsem pomalu do kancelářeředitele.
„Omlouvámse že vás rušim, když teď máte malé dítě. Ale jedná se oB.A.P."začal ředitel, když jsem si sedla do křesla naproti němu aurovnala Haru.
„Klucijsou poslední dobou na sebe nasupělí, nevíte co se mezi nimistalo?"zeptal se mě ředitel.
„Víte.YoungJae s YongGukem, mají doma menší dilema. Jaei se jednouvyspal s manželkou YongGuka a za to se nemají v lásce. Ale ode měto nemáte."upozornila jsem ho poslední větou.
„Jistě.Co vaše holčička?"přejel na jiné téma, na téma Haru.
„Haruje zlatíčko. Dneska jsme si jí přivezli domu. Ale co připravujoukluci, nic mi nechtějí říct. B.A.P s BigBang v jendom sále. Cochystáte?"změnila jsem téma zase já.
„Nechystajínic jenom konzert. Chtěli společný s BigBang a ředitel YG todovoli. Ale vážně mi dělá starost YongGuk s YoungJae-em."vysvětlil mi, já jenom přikývla. Ještě chvíli jsme sipovídali, pak se Haru probudila a hrála si s mími konečky vlasů.Bodeď by si s nima nehrála když je mám skoro po zadek.
„Miláčkupudeme za tatínkem jak tancuje?"zeptala jsem se Haru.
„Ham..."řekla místo toho. Aha my máme hladík. Haru si sedla a podívalase na ředitele.
„Tadymáš."ředitel mi začal podávat talířek s máslovými sušenky. Haru sivzala dvě sušenky.
„Harujak se říká?"zeptala jsem se jí.
„Děkuju."odpověděla a začala pomalu papat sušenky.
„Děkujumoc."poděkovla jsem a zvedla jsem se s Haru v náruči. Rozloučili jsmese a šli do tanečního sálu. Kluci nacvičiovali remix 'Bang bangbang' a 'Bang x2'. Sedli jsme si s Haru na lavičky, ale Guk mi mojíholčičku sebral. Svině to je! Zamračila jsem se, ale Haru uteklazpět ke mně.
„Pocem,zlatíčko moje."vzala jsem si jí na klín, ale hned si stoupla na podlahu a začalamě tahat ke klukum. Vzala jsem si jí do náruče a začala s nítancovat, tak aby se smála. A smála se.
„Taki dáme latinu."řekl Zelo a přimáčk se na nás. Oba jsme začali tancovat a Haruse smála. Na to že je Zelo expert na hiphop, tak mu delatinsko-americký tanec výtečně. DaeSung nám vzal Haru a hrálisi na ryby, nevim co ho to popadlo, ale Haru se to líbilo. Se Zelemjsme si sedli na podlahu, čuměli na ně jako na exoty a u toho sesmáli.
„Heleuvědom si žě to není Tablova dcera. Ta má ráda ryby."upozoril GD DaeSunga.
„COmáš raději? Ryby nebo koně?"zeptal se DaeSung.
„Mámua tátu."odpověděla, vymotala se od DaeSunga a běžela k nám. Skočila naZela a ten si lehl.
„Tyjó, z tebe bude silná žena po mamině."zasmál se Zelo, polochlat Haru na bříšku, až se začala smát.
„Klucijá mám hlad."podívala sjems e na DaeSunga. To on mi vyvolal chuť na ryby.
„Proču toho koukáš na mě?"zeptal se mě nechápevě a rozhodil rukama od sebe, z toho trefilTaeYanga s Chanem.
„Protžemámchuť na rybu nebo na dýni."odpověděla jsem mu s úsměvem.
„Nejsitěhotná?"zeptal se provokatině Jae.
„Ne,bohužel ne."řekla jsem a rozplakala jsem se. Zvedl jsem se z podlahy a šla nachodbu, otevřela jsem okno a dýchala čerství vzduch.
„Jekkie,promiň mu to. Je toho na nás na všechny hodně."zastal se ho SeungRi a opřel se o parapet vedle mě.
„Jakochápu ho, ale na druhou stranu nemusel mi připomínat že nemůžumít děti. Už jenom z toho jak mě spolužák na střední mlátil,jsem měla oslabenou dělohu a ta bouračka to dovršila."vysmrkala jsem se do papírového kapesníku a hodila ho do koše.
„Mami!"přiběhla ke mně Haru, ale hned u nohou se mi rozplácla na zemi.Začala plakat a já jsem si jí vzala do náruče.
„Zlatíčko,neplakej, maminka je u tebe."utiškovala jsem ji hladěním po zádech.
„Miláčku,jsme oba u tebe. Jako bolestný dostaneš dobrou večeři."Zelo nás obě obejmul a políbil do vlasů, jak mě tak Haru.
„Jé~to je krásná rodinka."do očí mě oslnil blesk od mobilu, GD s Gukkiem a JongUpem se nanác mile usmívali.
„Pudemese napapat do barbeque baru."lehce sjem si Haru nadhodila a upevnila v náruči. Zelo mi vzalkabelku a šli jsme do auta. V autě nás jelo pět, Chan, já s Haruna zadních sedačkách, Zelo za volantem a na místě spolujezdceGukkie. Haru usnula hned na první křižovatce.
„Hele,asi není dobrý nápad naši skupinu udržovat dál."začal Gukkie.
„Tonemyslíš vážně?"zeptala jsem se ho a opřela se lokty o přední sedačky.
„Myslim,buď já zabiju Jae-i nebo on mě nebo jeden z nás odejde."zašeptal Gukkie. Chanovi začal zvonit mobil, rychle ho zvedl a dalna reproduktor.
„Bangu,odcházim ze skupiny, užijte si barbeque a já letim pryč."řekl nám Jae a zavěsil. Já jsem zůstala koukat se zatajenýmdechem.
„Fajn."řekl Gukkie. Zastavili jsme u jednoho barbeque baru a vysotupili.Ostatní nás brzy dojeli. Zelo vzal Haru a šli jsme pomalu dovnitř.Gukkie ale šel pryč. Mám pocit že si něco udělá.
„Helejá jdu za nim. Nevypadá to s nim pěkně."řekl JongUp a běžel za ním. My jsme to chtěli odvolat, ale mělijsme všichni velký hlad. Haru jsme ustatli vedle mě a Zela, pořádse rozvalovala, tak jsem nakonec skončila na Zelově klíně. Harusi spokojeně chrupčila a my jsme dostali na stůl maso, zeleninu aomáčky. Jako bylo nás hodně a měli jsme dva stažené barbequestoly.
„Miláčku,otevři pusinku."řekla jsem Haru, otevřela pusinku a baštila jídlo co jsem jívložila hůlakam na jazyk.
„Chutná?"zeptala jsem se a ona příkývla. Všichni jsme se spokojeně najedlia domu jsme se dostali kolem deváté. Se Zelem jsme Haru uložili do našíspolečné postele. Předělali jsem si ložnici kvůli Haru, ale ažbude větší taks i to zase předěláme na zpět.
„Dámesi dvojku bílého nebo červeného?"zeptal se mě Zelo. Zvedla jsem levou ruku, ani jsem se nekoukala adoufala že to bude bílé. Zlatíčko mi dala do ruky skleničkubíllého.
„Takna naší rodinku."přiťukli jsme si bílím vínem a políbili se. Dala jsem si nohy přes Zelovi azády se opřela o roh pohovky. Do půlnoci jsme se koukali natelevizi, vykoupaní a připravený si jí lehnou kolem třetí ráno.
„Mami..."u nás se objevila Haru.
„Copakmiláčku? Špatný sen?"zeptala jsem se jí a Haru jenom přikývla.
„Neboj,to byl jenom sen. Už je všechno v pořádku. Pojď pudeme silehnout."vzal jsem si Haru do náruče a zvedla jsem se.
„Pusutátovi a manželovi."požadoval Zelo. Haru se nahnula a dala Zelovi pusu. Já jsem mu takyjednu vlípla a obě jsme šli spát.
ČTEŠ
dangsin-i sangcheoleul juji masibsio[dokončeno]
FanfictionDangsin-i sangcheoleul juji masibsio - Už nikdy ti nenechám ublížit "Jekkie?" ozval se Zelo, když viděl jak je dívka pomlácená. Byla celá pomlácená a všechno jí bolelo. Jemu to dralo srdce nejvíc. Mrzelo ho že jí nedokázal ochránit. "Cop-ak?" zavzly...