20.kapitola: Milostný trojúhelník 2/2(Dae+Chan+Frio)

17 2 0
                                    

20.kapitola: Milostný trojúhelník 2/2(Dae+Chan+Frio)

-Z pohledu Jekkie-

Ty vole on má dneska Zelo narozeniny. Potichu jsem se vykradla z pokoje a rychle jsem se šla do svého pokoje převlíknout. Je sice říjen, ale sukni a tílkem nic nezkazím. Hned jsem potichu běžela dolu do kuchyně. Sedm ráno. To bych mohla stihnout, v sámošce jsou odšesti. Nazula jsem si tenisky, vzala kabát s peněženou a běžela jsem do nedaleké samoobsluhy. Koupila jsem drahé šampaňské, nějáké to ovoce, drahou kávu z brazílie, nějaké klobásky, slaninu a několik piv. To se nám na večer bude hodit. Zelo nechce oslavu, ale grilovačku si udělat můžeme. Všechno jsem zaplatila a rychle domu. Zelovi jsem udělal oslaveneckou snídani. Nesla jsem potichu tác, s jídlem a pitím, do našeho pokoje. Zelo se rozvaloval v posteli. Opatrně jsem položila tác na noční stolek, sedla jsem si vedle a potichu budila Zela.

Miláčku, všechno nejlepší k dvacátinám." šeptala jsem mu do ucha. Pomlaskal si, já jsem si do rukou vzaladvě skleničky se šampańskym.

To už mi bude dvacet?" zamlaskla a otevřel jedno oko. Mile jsem se usmála, Zelo se opřel zády o čelo postele a já mu podala skleničku se šampaňskym. Hned skleničku přijal skleničkami jsme se přiblížili k sobě.

Miláčku, všechno nejlepší k narozeninám, hodně stěstí, zdraví, lásky,hodou rodinu, dlouhou lásku a na náš comeback." popřádala jsem mu s úsměvem, přiťukli jsme si, napili a pak dlouze políbili.

Tvoje rty chutnají mnohem lepšejší než to šáňo." řekl mezi polibky, obě skleničky položil stranou a převalil si mě pod sebe.

Ale..v noci ti předehra nestačila?"zeptala jsem se mezi poloibky.


Oba jsme seběhli dolu, Zelo oblíklí ve slušném a já s tácem v rukou. Zelo bohužel musí za svojí rodinou, říkal že by mě vzal s sebou, ale já k nim nechci. Jeho matka na mě měla od jakživa elergii. Ale já jsem si na to zvykala, se Zelem jsme většinou chodili ven nebo on chodil ke mně, což byla výhoda.

Hele já jedu. Držte mi pěsti pro stěstí." usmál se na nás Zelo.

Nebo jmaknae. My ti tu zatím ohlídáme Jekkie a kdyby tě tvoje mother chtěla zabít, tak volej. Jak do telefonu, tak z okna." řekl ze srandy Gukkie. To se kluci i Terka začali smát. Já jenom zavrtěla hlavou. Zelovi jsem vlípla dlouhou a vášnivou pusu na rty.

Drž se miláčku, a koukej se vrátit přesně na sedmou." přikázala jsem mu.

Jo neboj, miláčku jsem tu v sedm jako na koni." slíbil mi, dlouze mě políbil a odešel. Slyšela jsem jak startuje a odjíždí. Hned jsem špinavé nádobý odnesla do kuchyně, naskládala do myčky a zapla ji. Podívala jsem se na Terku sedícína lince a cpe se párkem s jogurtem.

To jsou chutě." zavrtěl JongUp hlavou. Hned jsem mu flákla utěrkou, bolelo mě to víc jak jeho, protože fláknout JongUpovi utěrkou je obtížnějšínež říct Gukkiemu že je nejhezčí. (Pozn.Autorky: Omlouvám se! Já to tam nemyslím!) A když je Guk zhulenej tak je to ještě obtížné, protože vypadá jako jetý mimino.

Počkej až ty budeš mít manželku a ona bude těhotná."pokárala jsem ho. Hněd zvedal ruce nad hlavu že se vzdává.

Jekkie mobil!" volal Jae a dupal po schodech. Utěrku jsem odhodila a letěla pro mobil. Jae mi ho podal a já viděla neznámé číslo.

LeeNeli Jessica u telefonu." řekla jsem do mobilu, když jsem si ho přiložila k uchu. Na ramenomi poklepal JongUp s utěrkou na hlavě. JongUpovi jsem sebrala utěrku z hlavy a odešla ji dát do kuchyně. A hned sje přeběhla do obýváku ke schodům.

AhojJekkie. Taky brácha Dante. Jsem před vaší vilou. Mohli by jsme sipromluvit?"zeptal se mě Dante. Toho jsem dlouho neviděla.

Jo.Pojď dál." řekla jsem s úsměvem a otevřel hlavní dveře. Dante měl pomlácený obličej. Hovor jsem ukončila, mobil stčila do zadní kapsy u sukně. A zatáhala jsem Danteho co vili.

Řekni mi co se ti stalo?" vyjekla jsem na něj, když jsem si prohlížela jeho pomlácený obličej. Očima koukal do blba. Popadla jsem ho za ruku a táhla dokoupelny. Posadil se na kraj vany, vzala jsem navlhčený ručník a zčala mumít obličej od krve.

Ty vole, to jsi se zřídil pěkně. To bylo kvůli holce nebo ničemujinýmu?" zeptala jsem se ho a hodila ručník přes radiátor.

Brácha mluv!"křikla jsem na něj a vzala ho za bradu. Rukou tu mojí odstrčil a podíval se do země.

Jmenuje se Frio." odpověděl a dál čuměl do blba.

Ty jsi kretén." vyjeklajsem a chodila po koupelně.

Frio. Co se ti stalo?"slyšela jsem Chanův hlas a v zápětí se objevil Up ve dveřích.

Řešili jsme co se stalo mezi Dante a Frio. Můj bráška se pral s jedním klukem. A aby toho nebylo málo Chan Frio řekl svoje pocity, což neměl.


-Z pohledu HimChana-

Právě jsem řekl svoje pocity k Frio. Řekl jsem jí že s ní ten večer nebyl špatný, ale že miluju někoho jiného.

Má větší kozy než já?" zeptala jsem s křičeným. Jak jí tohle napadlo? Všichni kolem měse snažili nevybuchnout smíchy. Krom Terky s Jekkie s Daeho, myslí kluci na kozy. To by jim bylo podobný.

Ne. Proč myslíš zrovna na kozy?"vyjel jsem po ní.

To tě nezajímá proč s tebou nechci být? To tě zajímají jenom kozy? A žádný nemá, je to chlap!"řekl jsem jí rázně od plic. V jejích očích se objevili slzyčky. Nakonec ke mně přišla blíž a její koleno zasáhlo cíl. Začal jsem se svíjet na zemi bolestmi.

Svině..."zaúpěl jsem a Frio naštvaně odešla. Ale já jsem se přes bolest zvedl a běžel za ní.

Frio. Počkej!" volala jsem na ní, když si chtěla sednout do svého auta. Opřela se o střechu auta a já se k ní pomalu dobelhal.

Já jsem to tak nemyslel. Ale než jsem pro tebe jel tak jsem si ujistil svoji orientaci..."

Kdo to je? Někdo od vás?"přerušila mě a já přikývl.

Guk?"zeptala se znova.

Ne! Ten má za manželku Terku, tu evropanku. Je to DaeHyun."odpověděl jsem jí. Jenom se uškblíbla.

Doufám že s nim budeš šťastný jako já s Natashou!"řekla s úsměvem, sedla do auta a odjela. Cože ona je na holky? Zalapal jsem po dechu.

Nápodobně."zamumla jsem si pro sebe.


dangsin-i sangcheoleul juji masibsio[dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat