18.kapitola: Milostný trojúhelník 1/2(Dae+Chan+Frio)

22 2 0
                                    

18.kapitola:Milostný trojúhelník 1/2(Dae+Chan+Frio)

-Zpohledu HimChana-

Toco jsem zažil včera nechci už nikdy. Nabungee jumping už nikdy nejdu. Večer šel obsah žaludku ven a tojenom po shlédnutí záznamu. A, kromě Jekkie, Zela a Terky, se mivšichni tlemili. Se zavřenýma očima jsem si na nočním stolkunašel mobil a otevřel zprávu co mi přišla. A doufám že to jeod mojí milovaný. Ne, je to ségra. Proč jí mám volat?

Nazdarbráško!"řekla radostně do mobilu.

Nazdar.Co potřebuješ?"zeptal jsem se a zívl si. Sedl jsem si a odlepil oči.

Chcise tě zeptat jestli máš čas?"zeptala se mě. Ale copak? Průšer?

Mám.Tak se vyžvejkni."požádal jsem jí a promnul si oko.

Taklaskavě sejdi do obýváku."řvala do mobilu a zavěsila. Mobil jsem nechal mobile, v rychlostijsem se oblíkl a letěl dolu do obýváku. Moje sestra se veselevybavovala s Jekkie.

Jsemvelice ráda že jsi se uráčil probudit. Je totiž poledne."usmála se na mě sestra a já jsem si dřep do křesla. Jekkieopustila obývák a přešla do kuchyně. Jo včera jsme to s klukamatrochu přehnali. Šli jsme spát ve čtyři ráno, v noci jsme hrálispolečné hry na televizi.

No?"zeptal se se ségry a rozespale jsem na ní mrkal.

Jednakamrádka by chtěla naučit hrát na piano. A chce abych jí sehnalaučitele. Tak si myslim že ty jsi nejlepší."mile se na mě usmála. Jekkie, přišla zpět a podalami hnerk skávou. Zašilhal jsem a na její ruce bylo něco na víc. Ale hnedjsem pohled otočil na ségru.

Ptamse kdo to je?"zeptal jsem se jí a upil kávy.

ParkFrio."její §směv na tváři měl výdrž. Jenom jsem pootevřel pusu.

E?"vydal jsem ze sebe.

Zapět minut by tu měla být."usmála se podívala se na hodiny. V tom někdo zazvonil, Jekkieběžela otevřít a vrátila se zpět s dívkou. Dívka kolemdvaceti let, vlasy obarvené na zrzavo, oči hnědé, výška kolem170cm. Jenom jsem vyvalil oči, když jsem jí viděl.

Chane?"vydala ze sebe dívka.

Frio?T-ty chceš naučit na piano?"zeptal jsem se vyjukaně. Až všiml jsem si že Jekkie s mojísestrou zmizeli.

„Neto ne. Ale před tvojí sestrou jsem o tobě básnila, aniž bychvěděla že to je tvoje sestra. Dlouho jsem se viděli."usmála se na mě a chtěla si sednou na pohovku, ale já jsem si jístrhl na klín. Čelo jsem si opřel o to její.

Chcitě navždy u sebe."zašeptal jsem jí do ucha, zkousl jsem jí lalůček a Frio vzrušeněvzdychla.

A prej že to nejde."zasmála se ségra s Jekkie si plácli.

Nazdar vy dva."plácla mě do ramene a odešla. Hned jsem se podíal na, úsmívající se Jekkie, vražedným pohledem jsem se na ní podíval.

Ty by ses k tomu těžko dokopal."usmála se a zmizela v patře, kde začala řvát. Ale předtímsešel dolu Zelo s JongUpem.

Ahoj."Frio se mile na kluky usmála.

Ahoj.Ty musíš být Frio."usmál se na ní Zelo, Frio přikývla.

Fajn. Dotaz: Kdo o Frio všechno ví?"zeptal jsem se, když všichni byli dole. Kde je Terka s Jekkie?Všech pět se přihlásilo s uculujícím se obličejem.

Dobrý ráno.."pozdravila Terka, celá zelená si sedla Gukuvo na klín.

Miláčku, bež si lehnout."Guk Terku pohladil po zádech. Terka zavrtěla hlavou, ale běžela do koupelny. Šel jsem Frio vyprovodit, protože už musela nabrigádu. Venku na zápraží jsem jí obejmul a ruce jsem dal najejí zadek, který jsem pevně stikl.

Frio, nešla by jsi dneska večer na večeři?"zašeptal jsem otázku do Friina ucha.

Jo.V sedm?"zeptala se mě nenápadně, aby nás kluci neslyšeli a hlavně stáli za náma,

Vyzvednutě přesně v sedm."pohladil jsem jí po tváři s pobílením na rty. Mávla mi a odcházela. Zavřel jsem dvě a šel si sednout do obýváku. Podíval jsem se na Jekkie. Nevinně se usmívala a seděla Zelovi na klíně.

Hele.Teď mi něco došlo. Zelo tu otázku jsi myslel doopravdy?"zeptal se Jae. Zelo pokýval hlavou.

A odpověd?"zeptal se Dae a naše pohledy se vrhli na Jekkie.

To se Zelo dozví v kině."usmála se a odešla do patra.

Uvařte mi někdo vývar."prosila Terka a sedla si vedle Guka, schoulila se do klubíčka.Jekkie hned přiběhla a přes terku dala deku, modoru a slabou.

Neboj.Hned ti uvařim českou česnečku."usmála se Jekkie a odešla do kuchyně.

A udělala by jsi mi utopence?"volala otázku do kuchyně, ale to jsem už odcházel do svéhopokoje. Ale na postelimi ležel DaeHyun.

Dae co potřebuješ?"zeptal jsem se ho když přišel ke mně. Zvřel dveře a přimáčklmě na dveře. Ruce dal tak abych mu nemohl utíc, a to já chtěl.

Milujutě."zašeptal mi do ucha a lehce zkousl lalůček. Rukama jsem ho chtělodstrč, ale on se kě mě natiskl a líbal mě na rtech. Sice jsemnechtěl ale připojil jsem se k němu.

P-počkej."zašeptal jsem, když polibky přesunul na můj krku. Svoje ruce jsemdal na jeho boky, Daeho ruce zbloudili pod moje tričko a na mojebradavky. To jsem začal vzdychat.

Da-e..."zavzdychal jsem. Jedna Daeho ruka zabloudila na můj rozkrok, v tommi bylo v kalhotech těsno. Rukou jsem nahmatal klíč a zamkl jsemnás v pokoji.

Tobude lepší ne?"zeptal jsem se mezi polibky. Dae mě vyslíkl z trička a já jeho zkošile. Chytl jsem ho za boky, zvedl nahoru a Dae si obmota honykolem mého pasu. Neshl Dae k posteli, kam jsme se svalili, leželijsme oba na boku a vášnivě se líbali. Moje ruce se přesunuli naDaeho bouli v kalhotech, kalhoty jsem mu rozepl a rukou jsem vjel doDaeho trenýrek. Uchopil jsem jeho úd a rukou jezdl velice pomalu,on mi dělal o samý. Jeden druhýmu jsme vzdychali do úst.

Chcitě v sobě."zavzdychal Dae a převalil mě pod sebe. Sundal z nás poslednízbytky oblečení a sedl si na můj penis. To jsme oba zavzdychali,Dae se chvíli nehýbal a pak se hýbat začal. A to kurevsky pomalu,takhle pomalu se nikdy někdo nepohyboval. Sklonil se k mé hrudi,opečovával moje bradavky, cucal, tahal a sál je.

Dae!!"zavzdychal jsem, rukou jsem mu vjel do vlasů, za které jsemzatahal. Nakonec jsem nás přetočil a tempo jsem udával já,zrychlil jsem a tentokrát jsem já opečovával Daeho hrudník.

Chane..."zavzdychal a oba dva jsme dosáhli vrcholu. Svalil jsem se vedleDaeho, otočili jsme se k sobě čelem a oba jsme ruce obmotali kolempasu toho druhého. Svoje rty jsem přisál na Daeho krk, na kterémjsem ho líbal.

Chisi tě vychutnat."zašeptal mi Dae do ucha. Lehl si na demě a zapřel se dlaněmavedle mojí hlavy. Cítil jsem u svého vchodu jeho špičku. Vnikldo mě, bolelo to, ale zas tak moc. Chvíli počkal a pak se mě mězačal hýbat. Doháněl mě k šílenství. Oba jsme se snažili býtpotichu, ale moc to nešlo.



Večerse blížil velmi rychle. Přemýšlel jsem o tom co se nám s Daestalo. Je to vůbec pravá láska nebo jenom bláznivý úlet. Oblíkljsem se do bílé košile, černých džín a mohl jsem jet pro Frio.Přesně v sedm jsem jí vyzvedl a jeli jsme do luxusní restaurace.Sedli jsme si někam do zadějš, aby na nás nebylo moc vidět. SFrio jsme si hodně povídali, ale skočili jsme v hotelovém pokoji.


dangsin-i sangcheoleul juji masibsio[dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat