10.kapitola: Svadba Arthura a Jacka

33 3 0
                                    

10.kapitola:Svadba Arthura a Jacka

-Zpohledu HimChana-

Každý jsme se probudili s pořádnou opicí a ještě k tomu v obýváku najedný hromadě. Spali jsme jeden přes druhýho. Pokusil jsem se vysoukat z pod Guka a YounJaeie. Včera jsme to přepískli a to máme být kolem desátý na té akci ,UNICEF'. Podíval jsem se na mobil a zjistil jsem že je půl devátý. Posadil jsem se na schod z obývákudo kuchyně, přesně mezi dveře.

Brý ranko, Chane."pozdravila se s úsměvem Jekkie, sedal si vedle mě a dala mi nakolena talíř s jídlem. Sama si na kolena položila talíř sjídem.

Dobrý.Děkuju a dobrou chuť."usmál jsem se na ní. Přikývla a oba jsem se pustili do jídla.

Kde je Zelo?"zeptal jsem se jí, ukázala na dveře do přízemní koupelny.

Aha."vydal jsem ze sebe a dál jsme jedl.

Nodo prdele! Za hodinu a půl máme být na tý akci!"křičel Guk že všechny vzbudil. S Jekkie jsme se začali smát asylšeli jsem smích i z koupelny.

Tak kdo nemá alhohol v krvy?"ptala se Jekkie a podívala se na mě. Dobře si myslí že já nemám zbytkový alkohol. A taky má pravdu. Když to přeženu tak jsem dohromady vypil půlku flašky alkholu.

Chane řídíš!"volal Zelo, už z kuchyně a udělal všem, kromě vyprošťováky.Tedy vodu se šumivou tabletou, pět skleniček rozdal a jednu sinechal.

Jak vidím tak jsme vypili kolem pěti flašek super!"řekl ironicky JongUp.

Hele já vypil půlku flašky dohromady. Takže vy jste vypili kolem pěti flašek. Mluvte laskavě za sebe." řekl jsem, odnesl jsem talíř do myčky a směr můj pokoj. Vzaljsem si oblečení a vlezl do svojí koupelny. Osprchoval jsem se aoblíkl do oblečení. Černé džíny, černé tričko s dlouhýmrukávem, přesto modré tirčko ,UNICEF' a bílou mikinu ,ADIDAS'.Do kapsy u džín sjem si dal mobil od ,Apple', do ruky jsem si vzalpeněženku a šel jsem dolu. Samozřejmě jsme čekali na Guka sJaem. Nechápu prč musí jet taky, teď sorry, jsem rád že stratilna chvíli hlas. Je od něj ticho a Baby eNJ nám pomůže. Musim sizvyknout že má Jekkie takovouhle přezdívku.

Jduzatím vyjet autem, čekám dvacet minut a pak klidně pojedu sám."řekl jsem a mířil jsem si to ven. Vyjel jsem autem a zapl jsemrádio.

Zbýváhodina do zahájení akce ,UNICEF'. Kluci dělejte!"křičela Jekkie na všechny, otočil sjem halvu a zjistil jsem žestojí u dveří domu a řve. Tak ta má hodně silný hlas, a přesnědělaný na Jaeovi fráze. Otevřel jsem si okývnko a čučel jsemjak je všechny kope k autu, kromě Guka a Zela. Všichni si posedalido auta a mohli jsme jet. Vyjel jsem na silnici. Celou tu akci jsmeodzpívali a i když někteří z nás měli nádhernou opičku aokno jako vratal. Obzvlášť Guk, ale zvládl to. Hned jak jsmepřijeli domu tak před ním čekal Arthur.

Jekkiemáme se schovat?"zepta se starostlivě Dae. Jenom jsem se pro sebe zasmál.

Nemusíte.Arthur byl dřív ženatý za ženu. Přesněji za mojí tetu, alepak se rozvedli a tím se mu zmenila orientace. A navíc on by vámneublížil, protože ví že bych mu já rozbila ciferník."řekla Jekkie rázně a zaparkoval jsem a šichni jsme vystoupili.

ZdarArthure!"pozdravila ho Jekkie a objemuli se navzájem. My kluci, jsme si s nímplácli na pozdrav.

Jekkiemám rychlou prosbu. A myslim že ty to víš. Takže zítra mi jdešza svědka!"a bylo od něj rozhodnuto. Ha Jekkie máš smůlu. Ale zase budeJekkie škoda, odletí nám a rok, možná dýl, možná i na kratšídobu.

dangsin-i sangcheoleul juji masibsio[dokončeno]Kde žijí příběhy. Začni objevovat