Časť 2 Príprava

57 4 0
                                    

Je ráno Sobota 8:30, zobudila som sa na mamine spievanie, zišla som dolu schodmi do obývačky a čudne zízala na mamu ,,Prečo si tu vyspevuješ?" ,,Povýšili ma v práci," natešene mi povedala mama. ,,To je super," usmiala som sa na mamu a šla som do kuchyne kde sedel otec ,,Dobre ráno," pozdravila som sa mu ,,Ahoj, vyspala si sa dobre?" iba som mu na otázku prikývla, zobrala som z chladničky jogurt a prisadla som si k nemu. Zrazu zazvonil zvonček ,,Alex choď otvoriť!" kričala na mňa mama, zdvihla som sa zo stoličky a šla som k dverám. Vo dverách stála Eli s Jessom ,,Ahoj, prišli sme ti pomôcť s tou oslavou, a ty si ešte v pyžame?! celá ty," pobavene povedala Eli ,,Ahojte, poďte ďalej, idem sa prezliecť a hneď som tu sadnite si zatiaľ na gauč." Vybehla som hore schodmi do izby a vošla som do kúpeľne kde som si umyla tvár a zuby potom som otvorila skriňu, odtiaľto som si vybrala čierne legíny a môj modrý obľúbený sveter, vlasy som si zopla do copu a šla som dole za Jessom a Eli. ,,OK, tak môžme ísť na to," s úsmevom som povedala a už sme sa hrnuli do garáže pre veci na oslavu, oslava sa bude konať na našej záhrade kedže je dosť veľká tak prečo to nevyužiť. ,, Jess ty zober tie krabice s príborom a my dve zoberieme tašky s ozdobami." ,, Priniesla som nejaké ozdoby z mojej oslavy, možno by sme ich mohli využiť," oznámila nám Eli.

Najprv sme začali nosiť stoly z garáže, bolo ich asi 7, poozdobovali sme ich rôznymi obrusmi. Potom sme začali vešať svetielka rôznej farby a veľkosti, nafukovali sme balóny,plnili ich aj vodou aby sme sa mohli ohadzovať, pod každú stoličku sme dali jeden lampión, ktorý na konci oslavy zapálime a vypustíme. Keď sme mali dokončené šli sme do mesta na zmrzlinu, ja som si dala jogurtovú, Jess mal jahodovú a Eli mala zelené jablko. Po zmrzline sme sa šli prejsť do parku kde sme stretli Jessicu, trochu sme posedeli, rozlúčili sa a išli sme všetci domov. Osprchovala som sa a zaľahla do postele, tam som rozmýšľala o zajtrajšku, už sa na to tak teším,po chvíli som zaspala a bola som v krajine snov, je to moja vysnívaná krajina kde chodím každú noc a iba tam sa cítim bezpečne...

Zatiaľ iba krátke,ďalšia časť bude dlhšia.

I'm crazy !Where stories live. Discover now