Časť 14 Klamať sa nemá!

24 1 0
                                    

Tak konečne ďalšia časť, mám čas lebo som chorá tak bude viacej častí :)

... stretli sme sa  s Lucasom v parku. Šli sme sa len prejsť, uvoľniť a tak podobne. Prechádzali sme sa parkom držiac sa za ruky. On zo mňa nespustil oči celý čas čo sme sa prechádzali. Ja som mala veľkú chuť sa z neho zasmiať. Prechádzali sme okolo starého páru, boli to Smithovci. Aj po toľkých rokoch sa milujú, nezanevreli na seba. Sedenie na tejto lavičke je takou ich tradíciou. ,, Aj my budeme takýto." Lucas sa na mňa pozrel so zasnívaným úsmevom. Ja som sa iba šibalsky zasmiala ,, Takže budeme už navždy kŕmiť holuby?", Lucas sa na mojej otázke iba pousmial. ,,Nie, myslím tým že sa budeme milovať až do konca svojich dní." za toto som ho musela hneď pobozkať. 

Keď sme tak kráčali naproti nám sa zjavila Lea, Eli, Ben, Jess a Jessica. Asi sú zasa spolu, s Jessom som sa dlho nevidela. POČKAŤ!!! Ja chodím s Jessom, Lucas ma pomiatol. TO NIE!! Nemôžem sa Jessovi pozrieť do očí. Dala som si rýchle kapucňu. ,,Čaute banda." Lucas sa im pozdravil ja som mala iba sklonenú hlavu. ,, Kto je to?" zaujímali sa Lea a Eli. ,,Noo ... uhmm ... to je moje nové dievča." všetci iba Eli a Lea iba vyvalili oči. Ony vedeli že chodím s Lucasom a keďže som neukázala tvár pomysleli si že ma podvádza. Pritom ja podvádzam Jessa. Cítim sa hrozne. ,,Aha, aha ... ako sa volá?" teraz sa opýtal Ben a vyzeral vážne zmätený. ,, Volá sa Lucy a mi už musíme ísť...ahojte." Lucas ma kryl a teraz mu musím povedať pravdu.

,,Lucas, musím ti povedať pravdu." ,,Akú pravdu?" ... bojím sa že ho stratím ale to aj Jessa ak to neurobím. Ide tu o to že Jessa poznám už od plienok, vážne ho vnímam ako člena rodiny. ,, No vieš ešte vtedy čo sme sa spolu vyspali, vtedy som chodila s Jessom. Neviem ako to je teraz ale nechcem stratiť ani jeho ani teba ale keby som ti nepovedala pravdu asi by si bol naštvaný. Pochopím ak ma už nebudeš chcieť vidieť, navždy ostaneš v mojom srdci." keď som to vravela stekali mi slzy ale mala som dobrý pocit tak som sa usmievala cez ne. Toto by som nebola nikdy schopná urobiť ale urobila som to. Vravieť pravdu bolo a vždy bude ťažké ale stojí to za to. ,, Chápem, som rád že si mi povedala pravdu. Mám v sebe teraz hnev ale ak ti stálo za to povedať mi pravdu tak verím že to bolo myslené dobré." on plakal keď to hovoril, nevidela som ho plakať. Je mi to ľúto.

I'm crazy !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum