Už je päť hodín, ľudia prichádzajú a ja s Eli sa chystáme u mňa doma. ,,Vyzerám hrozne" s úškrnom povedala Eli, vie že to nenávidím a aj ona vie že je vždy krásna. ,,Si nádherná, tak prestaň!" pohrozila som. ,,Dobre,dobre ale aj ty si nádherná." iba som sa začervenela, Eli sa na mne asi zabáva. Ona mala oblečené modré šaty, trochu obtiahnuté na môj vkus, obuté mala čierne topánky na opätku s modrou mašličkou a vlasy mala vyžehlené (inak ona má prirodzené kučery). Ja mám oblečené fialové šaty, čierne topánky s menšími mašličkami a vlasy mám v cope ktorý mi uplietla mama. Obidve sme zvolili jemný make-up. Až keď tu boli všetci vyšli sme von.
Na záhrade bolo plno, bol tam aj Lucas. ,,Eli poď niekoho ti chcem predstaviť." ,,Už idem." vyrušila som ju z obímania a tak mala trochu nervy. Šli sme k nemu keď som sa zrazu potkla a on ma chytil, pozerali sme si do očí ale z tejto romantickej chvíle nás vyrušilo Eline kašľanie. ,,Ouu, takže Eli toto je Lucas, Lucas toto je Eli." bola som červená ako paradajka, Eli išla puknúť od smiechu ale premohla smiech a pozdravila sa trochu takým podozrivým tónom ,,Ahoj, rada ťa spoznávam." ,,Ahoj,aj ja teba." ani jeden to nemysleli vážne, no čo už.
,,Môžem poprosiť chlapcov aby si našli nejakú partnerku na tancovanie." ohlásil Jess a hneď bežal za Jessicou. Eli mala svojho Zacka, proste každý niekoho mal len ja som tam ostala stáť osamelá. Zrazu ma niekto chytil za ramená a do ucha my pošepkal ,,Ahoj princezná, ideme si zatancovať?" jasné že to bol Lucas. ,,Tak dobre poďme." Hrali iba pomalé pesničky aby to bolo kúzelné. ,,Si nádherná." povedal Lucas, celá červená som sa naňho iba usmiala a položila som svoju hlavu na jeho rameno, on ma pevnejšie obial a do uška mi zašepkal ,,Už ťa nikdy nepustím." ,,Ani nechcem aby si ma niekedy pustil." Nadvihol mi hlavu, chvíľu mi iba pozeral do očí a zrazu sa začal nakláňať bol stále bližšie a bližšie až sa to stalo, pobozkal ma ,,je to také nádherné, on je nádherný," pomyslela som si a potom som sa pomaly odtiahla. ,,Um, znamená toto niečo? Alebo je to iba taký úlet?" trochu so strachom som sa opýtala, nechcela by som aby to skončilo tak rýchlo ,,Neboj sa ja ťa neopustím, už viem že si ty tá pravá, síce ťa poznám iba deň ale milujem ťa a chcem s tebou navždy ostať v dobrom aj v zlom." teraz asi odpadnem, toto je to najkrajšie vyznanie lásky ale čo mu mám povedať, ja ho asi tiež ľúbim ,,Aj ja chcem byť s tebou a tiež ťa milujem." a zasa sme sa pobozkali, už bol večer takže bolo na čase vypustiť lampióny ,,Keď pustíte lampión tak si niečo prajte, určite sa vám to vyplní." oznámila som všetkým. Všetci naraz sme zapálili a pustili lampióny, každý si niečo prial, tento deň bol ten najkrajší deň na svete. Keď sme sa všetci rozlúčili Lucas mi dal posledný bozk na dobrú noc a odišiel aj s ostatnými...
Úúú ... už 21 ľudí to číta, ďakujem veľmi pekne
YOU ARE READING
I'm crazy !
PoetryTento príbeh je o dievčati meno Alexandra Crazy (skrátene Alex), ktorá vedie neobyčajný život. Verí v to že láska je veľká hlúposť a preto sa odmieta zamilovať. Keď stretne Lukasa všetko sa zmení a Alex pocíti pocit ktorý doteraz nepoznala, lásku. Ď...