Časť 12 Darček

34 3 2
                                    

Ráno som sa zobudila o 8:00 a do školy som už nešla, trochu ma bolela hlava. Na stole v kuchyni som našla keksy a pri nich odkaz:

,,Ahoj ty potvorka, dneska ráno som sa vrátil spolu z priateľkou Annou domov, teraz sme v meste, Anna ti urobila keksy. ZJEDZ ICH! Nechceli sme ťa budiť tak sme ti nechali iba tento odkaz, o druhej sa vrátime. Poupratuj aby sme sa pred Annou nemuseli hanbiť :D .... Tvoj brat Martin."

List som si prečítala a keksy som všetky zjedla, vyšla som hore do svojej izby kde som vošla hneď aj do kúpelne, tam som spravila rannú hygienu ako stále. Zo skrine som si vybrala čierne legíny a tričko s nápisom Happy Bear. Začala som si upratovať izbu, rýchle som ju po vysávala, poutierala poličky a povyhadzovala všetky zbytočnosti ktoré som tam mala. Toto som zopakovala aj v kúpeľni, spálni, hosťovskej izbe a starej bratovej izbe. Potom som začala upratovať dole. Poupratovala som kuchyňu a stačilo poupratovať už len obývačku. V obývačke som našla staré albumy s mojimi fotkami, našla som tam jeden album pri ktorom som mala veľa spomienok. Bol to album s mojou kamarátkou. Keď som si na ňu spomenula začali mi tiecť slzy. Dôvodom bolo že to bola moja najlepšia kamarátka až dovtedy pokiaľ sa nezabila, nikto okrem mňa nevie prečo to urobila, všetci si mysleli že to bol jej divný sused ale ten to neurobil. Ona sa zabila... Už na to nemôžem myslieť. Rozrevala som sa ako malé decko. Cez slzy som vytočila Lucasove číslo: ,,Alex, čo sa deje, prečo si neprišla do školy?" ,,Všetko ti poviem, príď ku mne, potrebujem ťa." Lucas bol ešte v škole ale on sa vyhovoril že ho bolí brucho tak odišiel.

O pol hodinu

Niekto zaklopal, to bol Lucas. Otvorila som mu, ani som sa nepozdravila len som ho chytro a silno obiala on mi obiatie opätoval. ,,Alex, ahoj, prečo si nebola v škole? a ty si plakala? čo ti je?" zasypal ma otázkami a ja som sa zas rozplakala. ,,Radšej si sadnime," povedala som so slzami v očiach. Ukázala som mu album. ,,Kto to je?" z nechápavým pohľadom na mňa pozrel. ,,Noo, to je moja najlepšia kamarátka, alebo skôr bola, zabila sa." a stále som plakala. ,,Prečo?" ,,Bola to moja vina, pohádali sme sa, ja som jej povedala nie veľmi pekné slová a ešte v ten deň sa obesila." zvalila som sa na Lucasa, ten ma iba obial. Keď som sa ukľudnila išiel mi urobiť čaj. Keď sa vrátil povedala som mu ,,Všakže ma nikdy neopustíš?" ,,Nikdy aj keď zomriem budem ťa vždy ochraňovať pretože ťa ľúbim." za to som mu dala pusu po hodine som zaspala a on tam pri mne stále bol aj keď som mu ležala na ruke a strašne ho to bolelo ani sa nepohol aby ma nezobudil... Keď som sa zobudila on tam už nebol ale na stole bol položený darček. Otvorila som ho a bolo tam ...

Ďalšia časť ... je mi ľúto že nepridávam tie príbehy častejšie ale viete škola :D




I'm crazy !Where stories live. Discover now