Časť 8 Problémy

26 2 0
                                    

Dúfam že vám nevadí že som zmenila meno Dean na meno Jess ale Dean je také čudné meno takže tak :)))

V ŠKOLE:

,,Crazyová, Olson prečo meškáte?" zakričala na nás učiteľka a dala nám povel že si máme sadnúť. ,,My sa ospravedlňujeme ale, noo potrebovala som na záchod a Jess ma čakal takže preto sme meškali," všetci sa začali smiať aj učiteľka už zdvíhala kútiky úst. ,,Tak dobre sadnite si, ešte raz sa to zopakuje a pôjdete hneď do riaditeľne." ,,Dobre pani učiteľka," sadla som si k Eli a obidve sme boli celé červené od udržiavania toľkého smiechu. Po ďalších dvoch hodinách sme sa šli naobedovať. V jedálni sme si sadli ku stolu kde sedel Lucas a Jess. ,, Ahojte pozdravili sme jednohlasne." ,, Čaute," odzdravili sa nám. Bolo tu veľké ticho tak som niečo musela povedať ,,Tešíte sa na nedeľu bude ten školský ples, kto z vás naňho ide?" všetci iba zdvihli ruku ,, A s kým pôjdete?" so záujmom som sa opýtala. ,, Ja pôjdem so Zackom," prehlásila Eli, ,, a ty ideš s kým Lucas?" ,,Ja pôjdem asi z Leou ak bude ona chcieť." odpovedal Lucas z trocha nepríjemným tónom. ,, Ja pôjdem asi z tebou Alex, teda ak chceš." s širokým úsmevom povedal Jess a napisal sa. ,, Jasné že s tebou pôjdem." stále som sa usmievala bolo to až čudné.

Škola skončila a tak som šla domov po ceste som stretla jedno milé ale trochu plaché dievča z našej školy, mala pri sebe psíka bol zlatý ale celý špinavý. Domov som došla celá od blata, nikto ešte nebol doma. Vošla som do svojej izby, tam som si zložila tašku. Šla som do kúpelne kde som sa vyzliekla a vošla do sprchy. ,,Konečne sa cítim zasa skvelo," pomyslela som si. Vyšla som zo sprchy, utrela som sa, prezliekla sa do teplákov a starého zeleného trička. Nechcela som byť dom sama tak som zavolala Eli ale tá nemohla prísť pretože je v meste s rodičmi, Lea je chorá takže ani ona nepríde tak som napísala Jessovi.

Alex: Ahoj Jess, nechcel by si prísť ku mne? pozrieme si nejaký film.

Jess: Rád prídem o takých 10 minút som u teba.

Alex: Dobre :)

Prešlo 10 minút a Jess už bol tu. ,,Ahoj." pozdravila som a on sa odzdravil ,,Ahoj Alex," obímuli sme sa. ,,Posaď sa na gauč, urobím popcorn, ty zatiaľ vyber film." Jess vybral Last song, tento príbeh som videla miliónkrát a vždy sa pri ňom rozplačem. ,,Uuu, ten film zbožňujem," som strašne rada že je pri mne teraz Jess a že budeme pozerať tento film. Film začal o takú hodinu a pol už film končil, vtedy som sa rozplakala, Jess ma obímul a obímal ma dokiaľ som neprestala plakať. Keď film skončil už prišla aj mamka ,, Ahoj mami." ,,Dobrý pani Crazyová." ,, Ahoj Jess, dlho som ťa nevidela," mamka je trochu otravná. ,,Mami pôjdeme ku mne do izby dobre?" ,,Dobre, a Jess ostaneš na večeru?" ,,Tak dobre," povedal Jess ale ja som ho hneď ťahala do izby. Tam sme si zapli počítač, prihlásila som sa na Facebook, zapla som YouTube a pustila pesničku od Passenger- Let her go. Sedeli sme len tak na zemi, bola som opretá o Jessa, otočila som hlavu k nemu a dala mu letmú pusu na líce o otočil hlavu tiež a začal ma najprv jemne a potom trošku drsnejšie bozkávať, úprimne sa mi to páčilo. Zrazu mi začal dávať dole tričko ale to som ho už musela zastaviť ,,Jess, nie nerob to." ,,Tak dobre," trošku smutne sa na mňa pozrel ale potom sme sa zase začali bozkávať.

,,Detii, poďte sa najesť!" kričala mama. Rýchlo sme zbehli dole usadili sme sa a začali sme jesť. ,,Ako sa má mama, Jess?" opýtala sa moja vždy zvedavá mama. ,,Má sa dobre, je teraz na služobke tak nám teraz varí otec." povedal Jess s veľkým znechutením. ,, Tak to je skvelé." povedal môj ocko. Po večeri som vyšla pred dom spolu s Jessom ktorý už šiel domov. ,,Ahoj zlato." ,,Ahoj." povedal Jess dal mi ešte posledný bozk na pery a odišiel. Keď som šla spať bolo už 22:00 a tak som zaspala ako mŕtve prasa. V noci som sa asi o 1:00 prebudila lebo som nevedela zaspať a tak som bola až do 5:00, potom som už zaspala a spala som až do 10:00...


Páčila sa vám táto časť? ak áno tak som rada :)

A strašne vám ďakujem že to čítate :))


I'm crazy !Where stories live. Discover now