Dnes mám 16 ... "jupííí", na tento deň som sa tak tešila. Na moju oslavu príde asi celá trieda a ešte viac, proste všetci moji kamoši. Oslava sa koná až o piatej tak mám dosť času. Rozhodla som sa že pôjdem nakupovať. Rýchlo som sa šla naraňajkovať, vbehla som naspäť do svojej izby a vošla som do kúpeľne kde som si umyla zuby a tvár, otvorila som skriňu a odtiaľto som si vybrala čiernu sukňu a biely sveter s čiernim nápisom I LOVE SHOPPING, vlasy som si začesala a nechala ich rozpustené. ,,Ahojte, idem do mesta o také dve hodiny som späť," oznámila som rodičom. ,,Dobre, ale dávaj si pozor." mama má o mňa veľmi veľký strach ale nemá prečo sa báť, som zodpovedný človek. Do mesta som šla autobusom, mesto nieje ani veľmi ďaleko takže je to v pohode. V meste som šla do nákupného centra, tam som pobehala po obchodoch, kúpila som si ružový crop-top s nápisom NO BOYFRIEND=NO PROBLEM, legíny s Avengers motívom, tričko s motívom Harry Potter a sadu gumičiek do vlasov.
Po nákupoch som sa prechádzala po meste a došla som až do parku, tam bolo pár chalanov z našej školy asi o rok starší ako ja, bol tam aj nejaký neznámi chalan. Hádzali si loptu, ten chalan trafil loptu do mňa a ja som sa poskladala na zem. ,,Au, si normálny?!" ,,Prepáč, nechcel som," zodvihol ma zo zeme a posadil na lavičku , ,,prímeš moje ospravedlnenie a pôjdeš so mnou na zmrzlinu?" s veľkým úsmevom sa ma opýtal a vyzeral ako keby mi spravil niečo nehorázne. ,, Tak dobre, počkaj, dám ti svoje číslo aby sme sa mohli dohodnúť, no a ja som Alex ak by si chcel vedieť" tak som mu dala svoje číslo a on mi dal to svoje ,, Ja som Lucas." Dúfala som že tu ešte chvíľu zostane. ''Je veľmi pekný asi mi ani nezavolá, načo by volal mne'',pomyslela som si.
"cŕŕŕn...cŕŕŕn"začal mi zvoniť telefón, ,,Kto to len môže byť?" pomyslela som si znovu, vybrala som telefón z tašky a tam bolo jeho číslo ,, Ahoj? nemyslela som že my máš zavolať hneď." zasmiala som sa ,, Len som ťa chcel počuť tak zajtra ti zavolám ahoj." on je taký skvelý škoda že nechodí do našej školy. Ou, mohla som ho pozvať na moju oslavu, tak mu napíšem:Alex: Ahoj, nechcel by si prísť na moju oslavu narodenín?
Lucas: Áno chcel, teda ak môžem
Alex: Dobre
Lucas: A kde bývaš?
Alex: Dnes o piatej príď na Old Street 127
Lucas: Dobre budem tam :)
Ták na oslavu sa teraz teším ešte viac ako predtým :D
Neviem čo na to povie Eli a Jess ale to sa dozviem až na oslave.
Tak ďalšia časť za mnou..
Celkom ma to baví a som rada že to číta aspoň niekto :)
YOU ARE READING
I'm crazy !
PoetryTento príbeh je o dievčati meno Alexandra Crazy (skrátene Alex), ktorá vedie neobyčajný život. Verí v to že láska je veľká hlúposť a preto sa odmieta zamilovať. Keď stretne Lukasa všetko sa zmení a Alex pocíti pocit ktorý doteraz nepoznala, lásku. Ď...