Časť 7 Láska je popletená

26 4 1
                                    

Je ráno ,6:00 vstávam do školy, dnes som ráno nebola hladná tak som pre zmenu nešla dole ale do kúpelne, šla som sa osprchovať. Kvapky vody mi padali na moje telo a cítila som sa pri tom tak príjemne, aspoň raz som nemyslela na Lucasa, Jessa a Leu. Keď som vyšla zo sprchy v mojej izbe sa zrazu objavil Jess ,,Ahoj, tvoja mama ma pustila." ,, Čo ty tu robíš?" z veľkými očami som sa naňho pozerala. ,,Noo, dnes som prišiel ja pre teba." ,,Tak dobre, musím sa ešte prezliecť, počkaj ma v obývačke." s úškrnom som sa naňho pozrela. Otvorila som skriňu, odtiaľ som si vybrala modrú košeľu a biele rifle, ešte som si vy fénovala vlasy, zišla som po schodoch dole do obývačky. ,,Už môžeme ísť." s veľkým elánom som povedala Jessovi. Do školy sme išli strašne pomaly, úprimne sa mi vôbec nechcelo. ,, Takže ty chodíš s Lucasom?" so smutnými očami sa ma opýtal Jess. ,,Nie, on sa zaľúbil do Lei, ani sa nečudujem veď je pekná."teraz som smutne odpovedala ja. ,, Môžem sa ťa ešte niečo spýtať?" ,,Ty môžeš všetko." usmiala som sa na Jessa takým polovičným úsmevom. ,, Dobre tak, len by som chcel vedieť čo ku mne cítiš?" s nesmelosťou v očiach sa ma opýtal. ,,Ou no, ja ťa mám veľmi veľmi rada, si ako môj brat, stále ma chrániš a staráš sa o mňa, a nikdy by si ma neopustil, a ty? čo ku mne cítiš ty?" teraz som si bola istá že som povedala správnu vec. ,, Ja ťa proste mám rád, no viac než rád už od kedy sme sa prvý krát spoznali. Ty si jedno úžasné, nádherné a je s tebou aj sranda, dúfal som že aj ty cítiš niečo podobné ku mne no asi nie." keď to dopovedal surovo mu stiekla slza po líci a ja som ho musela objať. Chvíľu sme sa na seba pozerali a zrazu sme sa začal k sebe približovať perami, a stalo sa to, pobozkala som Jessa alebo on pobozkal mňa (bolo to skôr také vzájomné) a náhodou to bolo nádherné. ,, Takže od teraz sme viac než priatelia?" ,, Áno sme." s veľkým úsmevom som povedala a už sme šli do školy kde sme trošku meškali no čo už .....

Pardon že trochu kratšia časť ale bolí ma brucho

Ďalšie časti budú dlhšie :)


I'm crazy !Where stories live. Discover now