Časť 5 Už zase tá škola

35 3 2
                                    

Je pondelok 6:00 a ja ležím v posteli, zrazu mi začal zvoniť budík, jasné veď je škola. Pomaly som vstávala z postele aj po schodoch som šla pomaly, na raňajky som si dala iba cereálie. Vošla som do kúpelne kde som si umyla tvár a zuby, zo skrine som si vybrala tmavomodré legíny a biele trošku voľnejšie tričko, dala som si slabý make-up vlasy zopla do copu a mala som ešte aj chvíľku času. Ešte som si ľahla na posteľ, vybrala mobil z vrecka a pozrela príspevky na facebooku, dostala som novú žiadosť o priateľstvo bola od Lucasa, prijala som ju a šla som už do školy. Jess býva blízko školy takže vždy chodíme peši, šla som ho čakať pred jeho dom. Vyšiel z dverí a pozdravil sa ,,Ahoj Alex." ,,Ahoj." povedala som a obiala som ho (náš zvyk). Zdal sa mi smutný tak som sa proste musela opýtať ,,Čo ti je?" ,,No, Jessica," začali mu tiecť slzy , ,,Jessica sa so mnou rozišla." silno som ho obiala a utešovala ho, pri tom sme stále kráčali smerom k škole ,,To bude dobré a smiem vedieť prečo to urobila?" ,,Vraj sa zamilovala do iného, že už jej nestačím vraj som s ňou už veľmi dlho, proste ma prestala ľúbiť." povedal stále so slzami v očiach. Sadli sme si na lavičku a tam som ho stále pevne držala v objatí. Keď prestal plakať zodvihli sme sa a šli sme do školy, museli sme utekať aby sme to stihli a aj sme to stihli no len tak tak.


,,Dobrý deň žiaci." ,,Dobrý deň pani učiteľka." máme triednickú hodinu, asi nás chce učiteľka zasa pokarhať ,, Takže deti, dnes k nám zavítala nová študentka, volá sa ... a vlastne sa vám predstavý sama." začiatok týždňa a už je tu nové prekvapenie, no super, dúfam že nebude namyslená. ,, Ahojte, volám sa Lea, som z Paríža, práve sme sa sem prisťahovali teraz bývam na Old Street a dúfam že si tu nájdem nejakých kamošov." je celkom pekná a nevyzerá byť ani namysleno, má pekné kučeravé blond vlasy (špinavý blond), pekné oči vo farbe nočnej oblohy, hneď po hodine za ňou pôjdem. (koniec hodiny)... ,,Ahoj Lea ja som Alex." ,,Ahoj." ,,Po škole som chcela ísť do mesta, pôjdeš so mnou?" zahanbene som sa opýtala. ,,Dobre pôjdem, a kto je ten chlapec čo si sa s ním dnes objímala? videla som vás keď som šla do školy." ,, No to je Jess, rozišla sa z ním jeho priateľka a ja som ho utešovala." začervenela som sa pretože Lea sa na mňa tak čudne pozrela. Po štvrtej hodine sme mali telesnú tak sme sa utekali prezliecť, na ihrisko pražilo slnko tak sme mali kraťasy a tielka, chalani z vyšších ročníkov sa na nás prišli pozerať, a zazrela som tam aj Lucasa. ,,Čo tu ten robí?" opýtala som sa Eli. ,, Ty to nevieš? Lucas sem začal chodiť na školu, vraj sa tu spolu s rodičmi presťahoval jeho otec tu dostal novú prácu." ,,Aha." Telesná pokračovala ako stále keď skončila šli sme sa prezliecť, vyšla som zo šatne už som bola prezlečená, pri mojej skrinke stál Lucas. ,, Čo tu robíš?" ,,Len som ťa prišiel pozdraviť." a dal mi jemný bozk na líce. Celá som sa začervenela a objala som ho. Videl nás Jess a bol troška nahnevaný, asi kvôli tomu rozchodu s Jessicou. ,,Dobre, ja už musím ísť, po škole ti zavolám." dala som mu posledný bozk a odišla som. Škola ubehla rýchlo, doma som si urobila domáce úlohy a šla som zavolať Lei a Eli...

Dúfam že sa páči

A som strašne rada že to niekoho zaujíma. THANK YOU


I'm crazy !Where stories live. Discover now