Časť 10 Ach tá láska

27 1 1
                                    

Uff ráno som vstala o 5:00 aby som sa stíhala nachystať do školy, včera som na to úplne zabudla. Rýchle som si pozrela poznámky a domáce úlohy. Mama už bola hore tak mi spravila raňajky. ,,Ďakujem mami." pekne som poďakovala a už som do seba pchala praženicu. ,,Nemáš začo, len sa snaž nezadusiť." pousmiala sa mamka a šla budiť otca. Ocko odišiel asi o pol hodinu do práce, tak sme zostali zasa ja s mamou.

Do školy som šla ako stále pešo, problém bol že po ceste do školy začalo pršať a ja som nemala dáždnik. Do školy som došla celá mokrá, ja osobne dážď milujem ale nie keď sa mi stane toto. V škole som sa prezliekla do telesnej a takto som ostala celý deň. V škole sa nestalo nič mimoriadne, snažila som sa celý deň vyhýbať Lucasovi a aj mi to vyšlo. Domov ma odprevadila už Eli. ,,Tak ahoj, uvidíme sa zajtra." pozdravili sme sa a Eli pokračovala v ceste, šla totiž k svojím starým rodičom.

Keď som prišla domov doma nikto nebol. Sadla som za počítač, zapla som si instagram a pozerala príspevky, našla som jeden príspevok od Lucasa. Mal gitaru a spieval zamilovanú pieseň pri videu bolo napísané: ,,Táto pieseň je pre to najúžasnejšie dievča na svete, dúfam že ľúbiš aj ty mňa tak ako ja teba." hneď som vedela že je to pre mňa alebo snáď nie? Hneď som zavolala Eli aby si to video pozrela, ona iba žasla ale ani ona nevedela o koho ide. Tak som napísala Lucasovi...


Pokračovanie nabudúce...

:) Je neuveriteľné a veľmi si vážim koľký tento príbeh už čítate


I'm crazy !Where stories live. Discover now