×Sadist Eller×

317 21 19
                                    

》Öncelikle herkesten tek tek özür dilerim, çok beklettiğimin farkındayım. Çok iyi bir bölüm olamasada telafi edeceğim.

Yeni kapak için -lostinparadise- çok teşekkür ederim ♥

Görmezden gelmek, kaçmak kolaydı.Ve dayanabildiğin noktaya kadar hislerini bastırabilmekte öyle.
Ancak her kaçışın bir varış noktası vardı.Ve bastırılan hislerinde patlama noktası.

Ben o noktaya vardığımı hissediyordum.

Etrafımızda flaşlar patlarken O güven veren, sıcak eliyle benim narin ve küçük elimi tutmuş hiç çekinmeden yürüyordu.Adımlarımı onun adımlarına uydurmaya çalışırken bir yandan da görüşümü kaybettiren flaş ışıklarından gözlerimi korumak için diğer elimi siper ediyordum.

Arabaya yakınlaştığımızda arkamı dönüp geriye baktım.Kameramanlar peşimizden koşturuyorlardı, dillerinden dökülen onlarca sorularla.

Korumaların devreye girmesi ile güvenliğimiz sağlanmıştı. Aksi takdirde bu kargaşada ezilebilirdik.

Arabaya bindiğimizde Marilyn vakit kaybetmeden arabayı çalıştırdı.Camın tıklatılması ile kafamı çevirdim. Camı indirdiğimde Fred ve Twiggy'i gördüm.

" Biz taksiyle döneriz.Siz devam edin. "

Kafamı Marilyn'e çevirdim.

" Tamam, dikkatli olun." Marilyn'in cevabıyla Twiggy başını sallayıp Fred ile hazırda bekleyen taksilerden birine bindiler.

Kalabalığın içinden geçip arabayı otoyola çıkarabilmiştik.Rahatlamıştım, birazda olsa.Açık olan camdan elimi sarkıtıp soğuk havanın tenimi okşayıp geçmesine izin verdim.Az önce yaşananlar gözümün önünden geçince gelen gülme krizine engel olmayıp içimde tuttuğum kahkahaları dışarı bıraktım.

"İyi değilsin?!"

En son salya sümük ağlayıp ona sarılıyordum ve o da bana.Sonra nasıl olduda iki çılgın aşık gibi birbirimizi öpmeye başladık bilmiyorum. İçimizde biriken tutkunun dışa vurumunu tüm kameraların önünde yaşamıştık.

" Sinirlerim bozuldu!" Gülmemi durdurup Marilyn'e baktım.Arabayı kullanırken arada dönüp bakıyordu. "Yarın herkes az önce olanları konuşacak. " Dedim elimi alnıma vururken."Sorun sadece beni öpmen değil aslında. Eminim ki seni birilerini öperken görmeye alışıktır medya. Ama daha önce birilerini hırpalarken görmediklerine eminim."

Arabanın ön tarafında duran sigara paketinden bir dal alıp yaktım.Gerginliğimi gidereceğini düşünerek dudaklarımın arasına götürecekken elimden alınmıştı. Doğru ya, Marilyn sigara içmemden hoşlanmıyordu. Ona karşı çıkmayacaktım. Sadece gözlerimi devirip nefesimi dışarı verdim.

"Her zaman hakkımda saçma haberler uydurup duruyorlardı. Bu sefer ellerine somut bir şey vermiş oldum. Ve emin ol ki bu umurumda değil. "Yutkunup bana doğru döndü. "Çünkü en güzel dakikalardı.Ve bitmemesini isterdim."

Kalp ritmim yine bozulmuştu. Birazdan ağzımdan çıkıp elimde atmaya devam edecek gibiydi.

Söylediklerinin üzerine bir şey eklememiştim.Yine berbat etmek istemiyordum bir şeyleri.

" Susuyorsun." Dediğinde Marilyn'e doğru döndüm. Oturduğum yerden ona doğru kayıp yanağını öptüm. Dudakları yukarı doğru kıvrılınca bu seferde pürüzsüz çenesini öperek geri çekildim. " Kaza yapmamı mı istiyorsun Jesse?"

Marilyn Manson -Siyah MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin