×İçinde ki siyah kelebekler×

294 21 3
                                    

Üzerime doğru geliyordu. Bu sırada kaçıp sığınmak istedim bir yere.Ancak ondan kaçış yoktu. Bir kaç saniye sonra karşımdaydı.

" Gidiyoruz." Diyerek kollarını bacaklarıma sarıp omzundan aşağı sarkıttı.Onunla isteyerek gitmeyeceğimi biliyordu.

Yani, kim çılgın bir adamla yaşamayı göze alabilir ki?

" İndir beni Marilyn! Hiçbir yere gitmiyorum." Aşağı sarkan kafamı kaldırmaya çalıştım ancak yüzümün önüne dökülen saçlarımdan kurtulamıyordum. " Seni uyarıyorum Marilyn. "

" Uyarını dikkate almayacağım Bayan Jordan.Ve hayır bu yaptığım şey için de üzgün hissetmeyeceğim. " Diyerek yürümeye devam etti.

Gerçekten de kararlıydı! İtiraz etsemde beni dinlemeyecekti.

"Twiggy bir şey yap, lütfen! " Arkamızdan gülerek geliyordu. Oldukça eğleniyor gibi bir hali vardı.

"Üzgünüm Jesse, Marilyn'in işlerine karışmaya hakkım yok."

" Nasıl yok! Adam kaçırıyor resmen!" Oflayarak nefesimi dışarı verdim. "İmdaa~t!" Gecenin bir yarısı olduğunu ve evimin etrafında benimkinden başka bir evin olmadığını varsayarsak bağırmamı sadece etrafta ki hayvanlar duymuştu.

" Boş yere çabalama Jesse. Sadece etrafta ki hayvanları korkutuyorsun bu sesle."

Ellerimi yumruk yapıp Marilyn'e vuracağım sırada duraksadım. Canını yakmak isteyeceğim bir şey değildi. Onun canının yanması belki pir parça benim de canımı yakabilirdi.

"İndir beni."

"İndirdiğim anda kaçacağını biliyorum ve ardından koşmak için fazla üşengecim."

Gerçekten de bunu yapacaktım! Beni tanıyordu.

Bahçeden çıkıp arabasının yanına gittik.Nihayet beni indirip arabanın kapısına yasladı.Kollarımı birbirine dolayıp kaşlarımı çatarak yüzüne baktım.

Neden bilmiyorum ama şuan gülmek geliyordu içimden. Ona bakınca bu hisle doluyordum arada. Ve yine o anlardan biriydi.Ama hayır , bu ifademi koruyacaktım. Tabi başarılı olabildiğim yere kadar.

"Lütfen şu yüzünün şeklini eski haline getir Jesse.Yoksa kafanı tutup yerde oluşan çamurun içine sokacağım." Dedi yağmur sayesinde oluşan çamur birikintisini göstererek.

Açıkçası bu kadarını yapamaz diyemiyordum. O yapardı.

"Bunu ben yapmak istiyorum sana!" Kollarımı açıp serbest bıraktım.

" Eğer çamur banyosu yapmak istiyorsanız bildiğim iyi bir yer var. Sizin için randevu alabilirim. " Twiggy hiç vazgeçmeyecekti.

" Sen hala burada mısın? " Marilyn'in uyarıcı sesi Twiggy'e ulaşmıştı.
Twiggy bana göz kırpıp arabasına bindi.Ardından ise Marilyn'e arabanın içinden hareket çekti.Bu yaptığına güldüğüm sırada Marilyn Twiggy'nin arabasına doğru yürüyordu.

Twiggy'e hemen gitmesi için işaretler yaptım. Ancak o hala işin dalgasında olacaktı ki saçma hareketler yapıyordu. Marilyn'in ona doğru gittiğini görünce arabasını çalıştırıp hareket ettirdi.

Marilyn ise yanından geçen arabanın tekerine tekme atmakla yetinmişti.

" Bunu hakettin, kabul et!" Diye çığırıp güldüm seslice.

Marilyn Manson -Siyah MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin