Onunla birlikte duş almak mı?!
Kesinlikle deli olmalıydı.Bu saçma ve sapık şeyler barındıran teklifini kabul edeceğimi düşünmüyordur herhalde!"Üzgünüm bu isteğini yerine getiremem Marilyn! "Karşımda duruyordu ve bana çok yakındı, hala. Onu itip dolabına yöneldim ve bulduğum ilk şeyi elime aldım.
Tam isabet! Elimde bir şort vardı. Marilyn'in uzun bacaklarını düşünürsem bu şortun benim bacaklarımı tamamen örteceği kesindi.Hiç beklemeden giydim. Bu sırada ona yan bakış attığımda beni izlediğini gördüm.
"Her isteğimi yerine getireceğini kabul eden sendin. "
" Bu isteğinin kabul edilir bir yanı yok, lanet olsun! Seninle hiçbir şeyken benden bunu nasıl istersin?!"
Ona bakmadan kapıya yöneldim. Kolumdan yakalayıp durdurmuştu.
" Bırak Marilyn, bak şimdi gidiyorum ve sakın arkamdan gelmeye çalışma!"
" Fazla tepki veriyorsun ve abartıyorsun!Aramız iyiyken niye tekrar bozma çabası içerisindesin!"Kafasını başka yöne çevirip tekrar bana döndü. Az önce sakindi ancak şimdi sinirlendiğini görebiliyordum.
"Seninle duş almayı mı abartıyorum! Tanrım! Bence sen iyi değilsin!Üzgünüm ama başka erkekler ile duş almaya alışık bir yanım yok Bay Manson! " Diyerek kolumu kurtarıp kapıyı açtım.
"Ve ayrıca gerçekten böyle mi düşünüyorsun? Hiçbir şeyiz öylemi? " Dediği sırada çoktan odayı terk etmiştim.
Uzun koridorda ilerliyordum. Ancak peşimden gelmeyi sürdürüyordu.Aniden durup ona döndüm. Oda olduğu yerde kaldı ben durunca." Evet, böyle düşünüyorum! Ve artık arkamdan gelmeyi kes! "
Üzerinde sadece boxer vardı ve bu şekilde aşağı inerse kesinlikle yanlış şeyler düşüneceklerdi. Bir an vücuduna göz attığımda ne kadar da mükemmel bir fiziğe sahip olduğunu bir kez daha fark ettim.Tek kelime ile o mükemmeldi. Ancak karakteri için aynı şeyi söyleyemeyecektim.
"Peki, sen bilirsin. O zaman defol git!" Dedi ve arkasını dönüp odaya girdi.
Açıkçası bunu beklemiyordum. Bana defol git dedi!Pekala, bunu belki de haketmiştim.
Tam merdivenleri inecektim ki odadan çıktığını ve bana doğru geldiğini gördüm. Elinde ıslak giysilerimi tutuyordu.
" Bekle orada!" diyerek aramızda beş altı adım kala durdu. Sonra ne mi yaptı? Islak giysilerimi bana fırlattı. " Üzerindekiler bana ait önce onları geri ver öyle git."
Yüzüme çarpıp yere düşen giysilerimi eğilip aldım. Bu kadarı gerçekten fazlaydı. Bu hareketi kalbimi fazlasıyla kırmıştı. Ağlamak istiyordum. Ya da bu adamı pişman olana kadar dövmek!
" Ciddi olamazsın! "
"Hayır, oldukça ciddiyim. Hadi bekliyorum, ver giysilerimi. Senin değersiz vücudunda yeri yok değerli giysilerimin." Dedi.
Ve o ciddi görünüyordu.Acaba vazgeçirmeyi mi düşünüyordu bu şekilde? Gitmemem için de yapıyor olabilirdi. Peki ne için , onunla sıcak suyun altında istediğini vermem için mi?!! Gerçekten üzgün ve salak hissediyordum.
Artık ne bu evde bir saniye durmak istiyordum ne de bu şirket bünyesinde çalışmak! Eski sıkıcı monoton hayatımı geri istiyordum. Bu hayat bana göre değilmiş.
Yine eskisi gibi sadece kafe ve bar tarzı yerlerde çıkıp eski yakın dostlarımla müzik yapmak istiyordum.