Dřevěná brašna o dvou kolech

186 12 4
                                    

Benedikt na polopoláka Sáru chvíli udiveně koukal, což poslední dobou dělal až znepokojivě často. To Sáru vyvedlo z míry a okamžitě mu optiskla bramborou na tvář koně. Přeci spolu musí ladit.

Potisknutý Benedikt jen pokrčil rameny a odvedl svou dívku k připravenému autu. Ten mě musí opravdu milovat, když je ochoten mít za děti čtvťopoláky. Dumala Sára cestou k autu.

Když jí Benedikt otevřel dveře, Sára vykřikla: ,,A co Hurykán? Nemůžeme ho tu nechat samotného." Přitom ukázala na svého vysušeného koně. Benedikt znovu namísto odpovědi pokrčil rameny, zavřel dveře a nasedl do svého polorozpadlého Jeapu. Sára vyšla ke stáji. Neviděla pořádně na cestu, protože byla už tma. Poslepu nasedla na koně a vyrazila vedle Jeapu do západu slunce. Šaty i vlasy se jí leskly ve větru.

Před školní tělocvičnou, kde se měl ples konat, už netrpělivě přešlapoval hlouček puberťáků. Všechny pohledy se ze země přesunuly na Sářin velkolepý příchod. Protože Sára nechtěla kazit dojem, který na ostatní udělala, pokusila se o seskok ze svého oře. Bohužel dopadla na svůj vyvrknutý kotník, a tak se se syknutím sesunula k zemi. Benedikt jí bezmyšlenkovitě přispěchal na pomoc.

Dveře do tělocvičny se z hlasitým skřípěním otevřely a středoškoláci se začali hrnout dovnitř. Sára se znovu rozhlédla po ostatních. Někde v dálce si všimla Jull, která se tiskla k světlovlasatému skinheadovi. Opodál stál i Mike s menší skupinkou, kterou tvořila obě pohlaví. Mezi nimi byla i Angelina. Benedikt zamával na své kamarády, ale ti se při pohledu na Sáru otočili.

V tělocvičně už hrála hlasitá hudba, připomínající vrzání židle - Madonna.
V čele celého plesu byl dýdžejský pult i s dýdžejem. Sára si to rychlým krokem namířila právě k němu. Celá zmožena s protlačování se davem sebou plácla o pult a pohledem masového vraha koukla na dýdžeje.

,,Já chci být královna plesu!" prohlásila.

,,To já taky," odpověděl s úsměvem mladý hošek ,,ale tady se královna vyhlašovat nebude."

Sára to nepochopila. ,,To mi je jedno, já chci být královnou plesu!" zaječela hystericky a pomalu propukala v pláč.

,,Oukej, uvidim, co se dá dělat."

To Sáře prozatím stačilo, otřela si slzy a vrátila se ke svému princi. Ten rozpačitě postával na kraji tanečního parketu s punčem v ruce. Když si všiml Sáry, okamžitě do sebe kopl obsah sklenice a vydal se za ní. Hlasitá hudba postrádající melodii nadále doprovázela taneční kroky pubertálních středoškoláků. Každý se pokoušel vypadat při tančení co nejlíp.... jen Sára ne. Vlastně, kdo ví, o co se Sára pokoušela. Mělo snad to zběsilé mácháni všemi končetinami představovat tanec? Stejná otázka napadala i Benedikta, a tak, když se ostatní začali po Sáře koukat, opatrně jí odtáhl zpět na kraj parketu.

,,Nechceš jít raději ven?" zeptal se Benedikt. Musel křičet, aby přeřval dunící hudbu. Sára jen přikývla. Ruku v ruce se odebrali za školu. Tam stál starý altánek (Poznámka autorky: Nepředstavujte si romantický altán ze Stmívání. Byl to polorozpadlý a počmáraný altán, který smrděl alkoholem a cigaretami.)

V altánku byli sami. Z tělocvičny bylo slyšet dunění, ale tišeji. Benedikt si přitáhl Sáru blíže. Přes její šaty to bylo poněkud obtížné. Sára na svého přítele zmateně zašilhala. O co se to sakra pokouší? Pomalu se začal se svou zaostalou koňařkou pohupovat. Po chvíli se zastavil a nahnul se k Sáře. Zavřel oči, ale Sára na něj dál udiveně zírala. Konečně jí to došlo.

Och Bože!! On mě chce políbit! Fuj. Myslím, že nejsem připravená na tak velký krok v našem vztahu. Fuj. Takhle zblízka připomíná koně ještě víc. Vážně chce spojit naše sliny na tak neromantickém místě? Fuj. Zčistajasna se Sára od Benedikta odtrhla, zakřičela: ,,Co když máš ebolu?" a po vyřknutí této teorie utekla do lesa. Benedikt zmateně zamrkal. Jedno oko se mu rozjelo do strany. Tráví se Sárou až moc času.

Zatímco Benedikt zůstal stát v altánu, Sára pobíhala po lese. Díky jejímu bystrému orientačnímu smyslu a velikému rozcestníku se Sáře podařilo dostat k silnici. Šaty si cestou značně poničila, ale to jí bylo naprosto jedno. Počkat, co bude s královnou plesu?

To Sáru přinutilo, aby se otočila a vrátila se. Přestože silnice vedla přímo ke škole, se Sára rozhodla pro les. V altánku stále postával zmatený Benedikt. Sára ho jen ve spěchu popadla za rukáv a táhla ho k tělocvičně. Ten už byl na nečekané zvraty zvyklý, a tak utíkal za Sárou.

V tělocvičně už nehrála hudba. Všichni napjatě sledovali dýdžeje.

,,Ehm...před chvílí mě jedna děsivá dívka požádala, aby se vyhlašovala královna a král plesu, takže jsme narychlo s kámošema sesmolili dvě jména," napětí v místnosti se napjalo ještě víc. Teda, aspoň Sářino napětí.

,,Takže králem se stáva pan Smish. Prosím potlesk." V celé tělocvičně se ozval potlesk. Na pódium vystoupal nový učitel. Sáru to nepřekvapilo, stejně Benediktovi moc nefandila.

,,No a královnou se stává..." chvíle napětí ,,....Mike!" Dav se začal smát a potlesk zesílil. Sára otevřela ústa dokořán. Její bratr jí ukradl korunku! Její životní cíl od minulého pátku! Mike se nadšeně smál na pódiu a postavil se vedle pana učitele. Někdo mu dal na hlavu papírovou korunku. Ta měla být moje!

Sára s pláčem utekla do už tak známého lesa.

******

,,Jak si mi to mohl udělat?" ječela Sára na své dvojče. Všichni ostatní obyvatelé nenápadně poslouchali za skleněnými dveřmi a jedli u toho brambůrky.

,,Klídek ségra. Já přece nemůžu za to, že mě vybrali." ospravedlňoval se Mike, ale přesto nemohl zakrýt svůj nadšený výraz.

,,To ti něvěřim, určitě si zhypnotizoval porotu!"

Není to ani hodina, co Sáru přivedl Benedikt domů, rituálně se ji pokusil políbit a ona mu rituálně zabouchla před nosem. Mohlo by to být jejich Okay?Okay. Představte si, jak skvěle by vypadal ten přebal knihy.

*Pokus o polibek.**Zabouchnutí dveří*

Dokonalé. Nicméně nyní na sebe oba sourozenci ječeli smršť různých nadávek ve všech jazycích, které kdy kde pochytili. Když ale Sáře došly jazyky - rodná angličtina a koňština, kterou si musela prosadit- , nakvašeně oddupala po schodech a bouchla dveřmi. Bouchnutí jí ale nepřipadalo dostatečné, a tak se o něj pokusila znovu. Tentokrát už jí třešnička na dortu vyšla, a tak si spokojeně lehla do postele a zapsala si události celého dne.

Baf! Ahoj tady Linda z další převratnou částí naší milované Sáry. Trochu jsem nedomyslela, co se stalo s Hurykánem, ale on se o sebe nějak postará...jako vždy. Mike se stal královnou a Sára nepropojila sliny s Benediktem. Záživné že? Tímto ukončuji tuto závěrečnou řeč a ČUS!

Nejupírštější cool Deníček koňařky Sáry, která je strašne vegetariánsky coolováKde žijí příběhy. Začni objevovat