To ráno bylo tiché a plné sněhu. Celé město poklidně spalo a vše bylo tak, jak má být.....a pak Sáře zazvonil budík!
Dívka se prudce posadila a vystřelila k šatní skříni. Otevřela ji a natáhla na sebe nějaké prapodivné oblečenícko, které dohromady dalo outfit "módní guru level Eleanor (#Eleanor a Park)". V obrovském zrcadle zkontrolovala svůj winter look, šťastně se na sebe usmála a rozběhla se na snídani.
Jen co sebou plácla na židli u stolu, ulpěl na ní vyjevený pohled jejího tatíčka. ,,Sárinko? Co že jsi dneska vzhůru tak brzy??"
Sára vzhlédla od Mikovy misky čokoládových lupínků, kterou si nějakým záhadným způsobem přivlastnila a oči se jí sjely k sobě. ,,Myslím," začala, ,,myslím, že dneska půjdu do školy. Doma už mě to neba...." A s těmito slovy se vyřítila z domu vstříc novým dobrodružstvím.
****
Do školy dorazila až koncem druhé hodiny. Nějak to nevychytala, a tak jí cesta trvala dvakrát déle než jindy. Během ní se ještě stavila na kus řeči s někým, koho považovala za kouzelného dědečka. Nakonec se ale ukázalo, že je to jen obyčejný bezdomovec...
Zazvonilo na konec hodiny a studenti se vyhrnuli na chodbu. Sára stála na lavičce a pokoušela se v tom zmatku najít Jull nebo Benedikta. Její pohled ale spočinul na něčem úplně jiném - asi deset metrů od ní stál Endrú. Byl šarmantně opřený o zeď a flirtoval s nějakou holkou se slunečními brýlemi a temně fialovými vlasy. Ta se smála všemu co řekl a pak, zrovna když už to vypadalo, že Endrú od té nanynky odejde, přesně v tu chvíli se políbili!!!
Sářiny oči se prudce srazily jedno ke druhému. Co to jako má být?!, pomyslela si dívka, Múj druhý šamstr- můj Jacob, můj Severus, můj Henry, můj Aspen, můj Minho....- se tu na chodbičce ve školičce mucká s nějakou holkou?! A nejsem to já?! To se musí napravit! Koho bych asi tak měla zarputile odmítat, kdyby se na mě Endú vykašlal... a s takovými "myšlenkami" se rychle vydala za Endrúem, který mezitím fialovlasou holku skutečně nechal samotnou u skříněk a razil si cestu směrem do knihovny.
Sára se cítila jako skutečný nijna bojovník. Tedy alespoň první čtyři minuty. Pak se Endrú zničeho nic otočil, popadnul jí za zápěstí a strčil jí do nejbližšího kumbálu. Sotva za nimi zamkl dveře, Sára se rozmáchla a vlepila mu facku. Poté se zhroutila na podlahu a usedavě se rozplakala .
(Bajdvej, já sice jako moc nevím, co to asi má představovat -nejspíš, že brečela faaaakt hodně-, ale v jedný knížce, co jsem nedávno četla, to hlavní hrdinka dělala celkem často, takže vhů kérs...jo a mimochodem, takovýmahle závorkama úplně o ničem se snažím zvýšit počet slov, abych dosáhla toho nového mimima, co stanovila Linduš....nojo, jsem neskutečná lemra)
,,Auu! Za co to bylo?" Rozčileně se zeptal Endrú a mnul si bolavou tvář. Ačkoli byste to do ní neřekli, Sára měla slušnou ránu.
,,Ty- tty jsi se tam..." vzlykala Sára, ,,Ty ses tam líbal s tou cizí holkou! A já hloupá si myslela, že mezi námi snad něco je... samozřejmě jednostranného -z tvé strany, protože já miluju Benedikta a my spolu chodíme a on miluje mě a jednou se vezmeme a budeme mít kupu srandovních dětí a zestárneme spolu a ty u mě nemáš nejmenší šanci, ale-" chtěla ještě něco dodat, jenže po tak srdceryvném vyznání jí zavalila další vlna hysterického breku.
ČTEŠ
Nejupírštější cool Deníček koňařky Sáry, která je strašne vegetariánsky coolová
Teen FictionSára má plno problémů- časté stěhování, neoblíbenost v kolektivu, tajnou lásku, trable s kamarádkou... a to všechno si zaposuje do deníčku. Asi vám příjde jako obyčejná teenagerka, že? Opak je pravdou.... ,,Sára to nepochopila" ******* Představte s...