ARYAN POV
Fulamak! Malam ni Chelsea main. Nasib baik esok cuti. Boleh tidur lambat sikit.
"Ehem. Bak sini remote tv. "
Alaaa ini yang tak suka ni! Kalau perempuan jer yang tengok tv koreaa memanjang.
"Hm. Nah. "
Sebab nak jaga hati bini, bagi jer la. Sakit weh tak dapat tengok Chelsea beraksi. Dan aku pun terlukaaa.. huhuks.Suara sape tu suara sape. Ehh eh bukan suara abang Aryan ok. Huhuhu."U esok kita balik kampung. Sepupu I buat kenduri kahwin. Petang sikit kita gerak. "
"Kampung U bukan kampung I. Balik sendiri la. "
"Berani ke nak tinggal kat rumah sendiri sendiri? I bukannya nak bagi takut U tapi semalam I nampak kat tangga tu ada perempuan duduk. Rambut macam setahun tak sikat. "
"Eee mulut U ni kan! Memang la dia duduk kat situ sebab dia tunggu U. "
"I tau I handsome hantu pun gilakan I .Nasib baik hantu tak boleh kahwin kalau tak dah lama I lamar . Badan I yang sado ni jadi soda pula kalau wife I tau. U jangan bagitau dia k."
"Pegi la kahwin. Pegi! Gatal! Tak cukup satu nak dua! Hiss! "
Ehh kenapa marah kak? Jeless ker? Bhahahahaha.
--
DARISSA POV
Hiss sakit betul hati aku dengan mamat ni! Nak balik kampung tu balik jer lah! Nak bagi takut orang pula. Dah la semalam anjing anjing kat luar tu tak henti henti nyanyi lagu amy search. Rock wooo! Sampai tak dapat tidur.
"Oh ya Jasmin cari U tadi. "
Min cari aku? Pehal. Peduli la dia."Tak kenal. "Jawabku. Honestly aku masih sakit hati.
"Jangan la macam tu. U belum dengar pun apa dia nak cakap. Susah sangat ke nak maafkan orang? Allah sendiri Maha Pengampun. "
"Encik Ustaz, kalau suka dekat Jasmin tu cakap jelah! Huh! "
Nak ceramah orang pula. Blah ah kau!
"I tau U masih tak boleh terima tapi tolong hormat I sebagai seorang suami. I naik dulu. Jangan lupa switch off kipas. Jangan tidur lambat. "
Huh! Naik la. Pegi tidur sana. Bising jer kacau orang tengok tv.Ni dah takda mood nak tengok tv! Eeeeeeeee sakit betul hati.
YOU ARE READING
Darissa
RomanceKau fikir kahwin muda ni senang?! Dulu dikenali sebagai: Cikgu Aku Handsome! *line story masih sama * Sorry i tak pandai nak buat description bagai. OK bye