Kampung part 1

8.2K 245 5
                                    

ARYAN POV

"Darissa Sofea cepat la turun."

Haih susah betul kalau dapat bini yang terlalu fashionable ni. Ada je yang tak kena dengan baju. Lepas tu tukar. Tukar lagi.Lagi dan lagi. Pening rrrr...

"I tau la nama I cantik. Tak perlulah U nak jerit macam mak mak je."

"U tu yang siap lambat sangat. "

Dia yang siap lambat. Bangun lewat.Mandi macam setahun tak jumpa bilik mandi.

Bersiap dari jam 9 keluar bilik jam 1030.Tak ke sakit hati?

"Eh hello? Normal okay perempuan siap lambat. "

"Ye lah memang normal. Ni kalau dah bersiap dari jam 9, jam 10.30 bru kluar. OKU nama nya. Bersiap serupa pondan. Huh. "

"I benci sangat dengan mulut U ni. Benciiiiiiiiiiii. "

Hakeleh.Eh amoi ada macam muka kesah ka? Tara kan?

"Cakap lagi. Cakap lagi. Esok petang baru kita sampai kampung. I tunggu ni. Cakap la apa U nak cakap. "

Ha ha cakap la

--

DARISSA POV

"Jauh terbawa lukisan hati mu.Hilang mencari di manakah pergi. Tinggal aku menahan luka ini sampai harus ku pergi "

Sebab kereta ni macam dah jadi pusat karaoke. Semua lagu dia langgar. Boleh tahan juga lah suara mamat ni. Kena kena nyanyi lagu Akim. suara hampir sama lah. Kira laki aku ni macam atok kepada Akim. Huhuhuks. ._.

Ooooo ~

--

Cantik juga kan kampung ni. Aman damai. Haihh tak payah balik lah.

"Assalamualaikum ibu."Sapa Aryan lalu bersalaman dengan ibunya.

"Waalaikumsalam. Ni kenapa lambat sangat? Orang bandar tak sudi nak masuk kampung? "Sindir Puan Saripah

Aku baru turun dari kereta dah kena tembak. Huh

"Tak. Kita lambat sikit gerak dari rumah. "Jawab Aryan.

"Abang! Penat Irah tunggu abang. Kenapa lambat sangat. "Celah Sawirah sambil memeluk bahu sasa Aryan.

Hmmm. Adik dia ke ni? Kenapa tak nampak macam adik? Macam gedik jer. Alaa biarlah. Ni bila nak makan ni?

"Abang jom masuk Irah dah masak lauk kegemaran abang. "Pelawa Sawirah

Wei ko nak tau tak, aku dah macam tunggul kat sini takda sape nak tegur. Oh my g. Mentang mentang kampung diorang. Huh!

--

Ko tak rasa lain macam ke dengan family ni?

Ko rasa? Aku tak rasa

Hmmm

#hanyakamu
#SharulAF2015
#SFF
#sharulfansfamily

DarissaWhere stories live. Discover now