BARDZO WAŻNA UWAGA NA SAMYM KOŃCU ROZDZIAŁU! !!!!!!!!
Co do spotkania o mieszkanie to udało mi się. Stać mnie na dwa miesiące w umeblowanym mieszkaniu.
Jestem już w środku i szczerze mówiąc jest tu bardzo ładnie. Moja sypialnia wyposażona jest w dwuosobowe łóżko, szafe wnękową i okna dachowe. Dodatkowo jest jeszcze wyjście na balkon który jest ogromny! Na balkonie są dwa leżaki, mały stolik, a bariera ogrodzona boazerią ( nie mam pojęcia jak to się nazywa a tylko ta nazwa przychodzi mi do głowy. Chodzi o taki jakby płotek z cienkich patyczków które ogradzają balkon i są przyczepie do barierki ;) ) . Nad balkonem jest taki jakby dach z liści. Jest on przyczepy do balkonu mieszkania nade mną. Liście swobodnie zwisają tworząc kolumny w rogach.Daje to na tyle piękny efekt że w nocy przy świecach było by romantycznej niż na Titanicu czy wieży Eiffla. Drugi pokój w moim mieszkaniu to salon. Wyposażony jest w białą rogówkę, telewizor plazmowy który jest po środku czarnej, szklanej meblościanki. Kuchnia ... zwykłe biało czarne meble, i wyspa kuchenna przy której są dwa krzesła barowe. Łazienka ... coś w stylu kuchni tylko zamiast wyspy jest pralka ...Opis mieszkania Bony jest dokładny? Znaczy czy macie problem z wyobrażeniem sobie go? Mam nadzieje że nie :)))
Mam już plan co do mojego dalszego życia.
1. Znaleźć dorywczą prace
2. Zdać maturę
3. Iść na studia
4. Znaleźć Suuuper płatną prace
5. Żyć długo i szczęśliwieAle żeby go zrealizować musze bardzo ograniczyć swoje wydatki ... masakra.
Dzisiaj na kolację zrobiłam sobie spaghetti. Mmm ...
Gdy szukałam pracy były tylko oferty jako hostessy albo chór w kościele ... pomińmy fakt iż nie jest to praca bo nie dostane kasy ... ale np były jeszcze castingi do zagrania w reklamie. Niby wszystko ok ale jeżeli w reklamie zobaczy mnie ktoś ze znajomych będę spalona! Moje pochodzenie wyklucza jaką kolwiek prace! Śmiali by się i zasypywali tysiącami pytań "dlaczego ty pracujesz? ". Dziękuję ale nie mam zamiaru pisać się na takie coś.
Gdy pełna rozczarowania chciałam posłać w diabły poszukiwanie pracy moim oczom ukazało się ogłoszenie. Nie byle jakie! Ogłoszenie że bedxie nabór utalentowanych do SM Entertainment! Jezu! Może poznam Taemina z SHINee! Było by odlotowo! Chociaż znam osobę która byłaby nie pocieszona tą wiadomością ... dobra może dwie ... Kookiś i Hopi. Nie wiem czy wam mówiłam ale oni należą do jednego ze sławniejszych na całym świecie .... BTS!
Wydaje mi się że .... nie mówiłam ... trudno!
Wiec dlatego ze należą do BTS woleli by żebym dostała się do BigHit. Niestety. BigHit to nie to co SM! Drugiej takiej szansy nie będę miała.Gdy kończyłam wypełnianie formularza zgłoszeniowego przypomniałam sobie o pewnej bardzo ważnej osobie.
Na szczęście po trzech sygnałach odebrał ...BARDZO WAŻNA UWAGA:
FAKTY SĄ POZMIENIANE NA RZECZ OPOWIADANIA !!! NIE WSZYSTKIE TREŚCI SĄ ZGODNE Z PRAWDĄ !!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Przepraszam że dawno mnie nie było ale miałam poważne problemy z internetem. Mam nadzieję że rozdział się podoba. Trzymajcie się! Cześć!
CZYTASZ
Tak długo jak będziesz mnie kochać || BTS
RandomFf opowiada o dziewczynie, która po wielu latach spotyka swojego przyjaciela z dzieciństwa. To spotkanie odmieni jej życie oraz przyniesie nowe znajomości. W ROLACH GŁÓWNYCH Lee Bo Na - Krystal z f(x) Jung Hoseok- Jung Hoseok z BTS Kim Taehyung- K...