Od pamiętnej nocy z Choi Youngiem zaczęliśmy się spotykać. Codziennie widywałam go w prawie każdym miejscu. Kiedyś nawet przyszedł do mnie list :
"Do Lee Bony
Bardzo się cieszę że mnie posłuchałaś. Jednakże muszę Cię jeszcze powiedzieć żebyś unikała wszelkimi sposobami Kim Taehyunga. Jest on po waszym zerwaniu bardzo nerwowy i agresywny. Gdyby zobaczył cie w objęciach Yang Choi Younga skończyło by się na ostrym dyżurze. :)
Pozdrawiam :)"Nie wiem czy te listy przysyła mi anioł struż? Jak tak bardzo mu dziękuję. Z Choisiem jestem szczęśliwa. Kookiś też się do niego przekonał mimo ich różnicy wieku. Wydawało by się że wszystko jest w normie ale dziewczyna Kookiego w końcu postawiła mu ultimatum: ona albo ja. Chodziło jej że za dużo czasu spędzamy razem i on nie ma dla niej czasu. On jej powiedział że nigdy nie zrezygnuje z przyjaźni ze mną. A dokładniej : "Wiesz co? Po tobie nigdy nie spodziewał bym się takiego czegoś. I jeżeli chodzi o to kogo bardziej wolę to zawsze w każdej sytuacji wybiorę Bone. Nara! " i zaśmiał się. Taaak ... po Kookim spodziewała bym się łez, pytań : dlaczego każesz mi wybierać? , a nie za śmiania się i dania jej kosza. Najwyraźniej poczuł ulgę że nie musi już się z nią urzerać.
Zaczęłam znowu utrzymywać kontakt z Hopim! Wychodzimy czasem gdzieś np do klubu lub do CH. Też bardzo polubił Choisia.
A i nie powiedziałam wam o czymś ważnym. Przyjęli mnie do SM! Ale tylko jako choreografa. Mimo wszystko dużo płacą. Pozostało mi już nic innego jak cieszyć się tym co mam i czekać na to co będzie ...Hej! Rozdział bardzo krótki (259 słów) ale to tylko wstęp do kolejnego rozdziału! Cieszycie się? Dostałam takiej mega weny! I w ogóle to strasznie się ciesze bo przyznam się wam do tego że kolega powiedział mi że jestem ładna! Rozumiecie! KOLEGA POWIEDZIAŁ ŻE JESTEM ŁADNA !!!!!!! Ale z drugiej strony może nie mam po co się tak tym zachwycać? A MOŻE MNIE KOCHA !!!!???? Heh ... problemy XXI wieku ...
Trzymajcie się! Cześć!
CZYTASZ
Tak długo jak będziesz mnie kochać || BTS
De TodoFf opowiada o dziewczynie, która po wielu latach spotyka swojego przyjaciela z dzieciństwa. To spotkanie odmieni jej życie oraz przyniesie nowe znajomości. W ROLACH GŁÓWNYCH Lee Bo Na - Krystal z f(x) Jung Hoseok- Jung Hoseok z BTS Kim Taehyung- K...