Hoofdstuk 4 - Happy Birthday?

166 8 2
                                    

Selin
Oke even hervatten wat er allemaal gebeurt hier in mijn leven hoor.
1. Ik moet trouwen met Yassine over 9 maanden, of ik nou wil of niet. Mijn ouders hebben al kennis met hem gemaakt, en ja ik kan het gewoon niet meer uitmaken zomaar.. Dan nog meer problemen he..
2.Ik ben verliefd geworden op Ali. En ja ik geef toe.. Oke maar dat is nu niet het probleem, het probleem is dat Defne zwanger is en Ali de vader van dat kindje is.
3.Ik ben uit huis gegooit. Ik woon nu bij Gizem mijn nicht maar zij gaat over een maandje trouwen, nou wat moet ik dan?
4.Ik heb de laatste dagen pijn, ja hartpijn ook, maar wat anders ehm soortvan rugpijn. EN hoofdpijn. Nooit zoveel pijn gehad, volgende week een keer naar de dokter.
5.Ik denk dat Yassine vreemd gaat of hij verbergt iets van me. Ik ben serieus.. EN DEFNE weet er denk ik ook wat van. Want elke keer als ze samen zijn kijken ze zo raar naar elkaar en hij verbergt dingen op zijn telefoon.
6.Ik ben hopeloos, ik weet niet wat ik moet doen.. Ik bid gelukkig, het maakt me rustiger.

Ali.
Wow dude ik snap echt niet hoe dit allemaal kan gebeuren.. Ik bedoel Defne en ik hebben maar 1 keer wat gedaan , kan toch niet zo snel? Ik wil een test laten doen maar ze laat mij niet. Ja duh logisch ik denk gewoon dat ze met andere jongens wat doet maar ja begrijp mij ook... Defne verbergt iets van mij. Ik zie het aan haar en Yassine ook. Ik snap er helemaal niks van. Selin, ow ow selin. Ik mis haar totaal niet meer, ben al over haar heen joh. Ze groet mij elke dag maar ik negeer haar gewoon, boeit mij echt niets meer. Karma is een bitch!

De bel ging. 'Selin het is je fiancé' schreeuwde Gizem door het huis. Omygosh dacht Selin, hoe kinderachtig kun je zijn voor een 23 jarige. Yassine kwam en gaf Selin een kus op haar voorhoofd. 'Gefeliciteerd Schoonheid van me.' Selin keek verbaasd. 'Huh? Gefeliciteerd? Voor wat?' Yassine begon te lachen. 'Sufferd je bent toch jarig vandaag? 'Ohhhh ik was dat gewoon vergeten joh..' Yassine pakte de schoenen van Selin en zette die voor haar. 'Doe aan ik wil je iets laten zien.'
Het was een koude dag, vooral regen maar ook zonnig soms. Ze waren aangekomen bij het strand waar Selin heel vaak komt. Selin dacht aan de vorige keer dat Ali haar hier kuste. Ze dacht eraan om het proberen uit te maken met Yassine.. Maar het is daar te laat voor. Het is het proberen Waaarrddddd selinn. Dacht ze. Oke weetje ik ga het gewoon zeggen ,zeggen dat ik niet blij ben met onze relatie. Klaar. Oke kom op Selin doe gewoon, er kan niks gebeuren.

'Yassine ik moet je wat zeg.....' Yassine zei 'SSsttt..' en deed zijn wijsvinger voor haar mond. 'Niet jij, maar ik moet je wat zeggen Selin.' hij buigde, zat op zijn knien en lachte. Selin zag opeens Ali voor haar, ze hallusineerde te veel. 'Selin..Ik weet dat ik ietjes ouder ben dan jou... Maar wil je alsjeblieft met mij trouwen?' Selin aarzelde, hij had zoveel moeite gedaan voor mij, die ring is zoo duur dat bewijst al hoeveel hij van me houd.. dacht Selin. 'Ja..' De zon ging onder en daar zag je dan een koppel die elkaar zaten te knuffelen...Maar toch 1 zijdige liefde was...

De volgende dag.

Selin
Hmmm zal ik mijn ring aan doen of niet? Ja duh omgyosh. Oke oke. EN ALS ALI HET ZIET? Wacht, als hij van mij zou houden zou hij heus wel vragen hoe het met me ging. Weetje, I don't care :).

Yassine belde aan, en ze liepen naar school. 'Yassine gaat Defne niet meer naar school?' Yassine keek naar de grond en werd een beetje bleek. Als yassine liegt wordt hij altijd misselijk, omdat hij niet gewend is om te liegen, en omdat hij het een slechte daad vind. 'Yassine gaat het?..' 'Ja gaat goed. Ik weet niet vraag haar zelf...' Selin keek verbaasd, en het begon te regenen. 'Kom onder dit dakje staan, we hebben toch nog tijd Selin.'
Ze waren nog net uit huis. Ze stonden onder het dakje van de buurvrouw van Gizem. Selin realizeerde zich nu pas dat niemand haar feliciteerde behalve Yassine.
Ze zagen defne en ali langslopen, maar het begon nog harder te regenen dus gingen hun ook onder een dakje staan. Defne en Ali zagen Selin en Yassine niet. Defne gleed bijna uit door de regen tot Ali haar opvangde. (ikweet nii ofdat goed is, opving,misschien) Defne keek hem aan en begon hem te zoenen. Net een liefdesfilm wauw. 'Gatver man doe je toch niet?' Zei selin. 'Oja?' Vroeg yassine verbaasd en gaf een dikke kus op Selins mond. 'HOU OP YASSINE!' Defne en ALi keken op en keken kwaad en nieuwsgierig. Selin liep weg en ging zelf naar school.

Het eerste uur begon. Selin had echt geen zin in die les maarja, moest wel. Ze kwam 5 minuten te laat binnen dus er was nog maar 1 plekje over. Yassine zat naast Defne. Dusja. Selin moest zitten naast Ali.
Meneer Youssrine begon met het uitleggen over een project. 'Ik noem de namen op van wie er allemaal samen moeten werken. En ruilen is niet toegestaan. Merel-Ayoub, Gözde-Mehmet, Oguzhan-Nur, Melek-Joost,Yasemin-Amber, Ali-Yassine, Defne-Selin. Selin had meteen een plannetje. Ze zou erachter komen wat Yassine en Defne verborgen.

Ali
Jajaaa, dus ik werk met Yassine. Ik weet wel 100% zeker dat er iets is. Ze kunnen wel dingen van mij verbergen, maar ik kom altijd achter de waarheid.

Altijd.

Forced LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu