Het was ochtend na de duizelig makende nacht in de disco.
09:00Selin stond op, en Rachid was nog aan het slapen.
Selin schrok een beetje en pakte haar telefoon erbij, ze zag dat ze 110 gemiste oproepen had.
Ali had het meest gebeld, en daarna haar moeder.
Selin belde gelijk haar moeder.
'Hallooo??? Selin????'
'Ja mama ik ben oke het gaat goed?'
'We hadden bijna de politie ingeschakeld!'
'Waarom hebben jullie de politie dan niet gebeld..?'
'Ik leg het je zo uit kom NU naar huis!'
Aleyna hing meteen op en Selin werd er een beetje bang van.
'Rachid... Rachiiddd...'.
'Ja mama'.
'Ik ben je mama niet..'.
'Ja Amal....'.
'AMALLL???? WOOOOW HOLY .... WATTTT???'Rachid stond met een schrok op.
'Selin faka dan met jou wat doe jij in mijn auto?'
'Wat zou Amal dan in jouw auto moeten doen?'Rachid keek met zijn wenkbrauwen omhoog en krabbelde aan zijn haar.
'Welke Amal??'
'Amal Anchar, oftewel Amal Tosun..??''Serieus wat is Mahmud de achternaam???'
'MAHMUD TOSUN EA MOGOOL ZEG DAN WAT HEB JIJ MET AMAL?''Niks la wats jou probleem.. Je hebt toch al met Ali of niet?'
'Rij weg, ik ga naar huis Rachid. Breng me nu.'Rachid lachte sarcastisch en sloeg op zijn stuur.
'NEE. WAT DENK JIJ? EERST ZOEN JE ME EN DAN ZEG JE DAT JE SMOORVERLIEFD BENT OP ALI EN DAN ZEG JE DIT EN DAT WATT WILL JEE!'
'Niks? Jij werkt voor mij, oops sorry ik bedoel U. Rachid, wil je me naar huis brengen? Ik heb me ingeschreven op school maak je geen zorgen hoor.'
'Psygische mogool. Geen woorden voor jou slet.'
Selin sloeg hard op zijn arm.
'WAT NOEM JIJ MIJ SLET?'
Selin stapte uit de auto en liep zosnel mogelijk weg.
Rachid stapte ook uit de auto en rende achter Selin aan.
'Wacht!!! Sorry man ufff Selin wacht...'Selin zag er niet uit. Haar haren waren helemaal door de war en haar jurk was naar beneden gezakt.
Ze begon te huilen en viel op de grond.Opeens stond er iemand voor haar.
Selin zat te huilen met haar handen op de grond, gebukt.'Rachidd... Ga weg.. Alsjeblieft...'.
Iemand stak haar hand voor haar uit.
'Kom. Ik ben geen Rachid. Ik ben het Fevzi.'
Selin keek op en gaf hem haar hand.
'Selin sorry..' zei Rachid.
'Laat haar met rust' zei Fevzi.
'En jij bent?'Fevzi liet Selin rustig los, en liep naar Rachid.
'Je grootste nachtmerrie. Veel plezier in jahannam' zei Fevzi, en sloeg hem k.o.
Hij gaf hem 1 vuist en Rachid lag al op de grond, maar Fevzi wou er zo graag van genieten dat hij nog meer sloeg. Rachid zat helemaal in het bloed.Fevzi lachte, pakte Selin's hand en rende weg. Selin begon ook te lachen, en zo gingen ze lachend en rennend naar Fevzi's auto.
'Wat doe jij eigenlijk hier, hoe wist je dat ik hier was?'
'Dat gaat je moeder je zo uitleggen kleine' zei Fevzi met een knipoog.Eenmaal thuis aangekomen.
Iedereen zat te wachten op Selin.
Seyvi, Amal, Ouassima, Aleyna, Mahmud, en Ali.
Aleyna stond op.
Selin liep richting Aleyna's kant toe.
'Ma.....'
Voordat Selin wat zou zeggen gaf Aleyna haar een klap op haar gezicht.'HOEDURF JE.'
'Mama wat...?'
'HOE DURF JE OM MET JONGENS MIDDEN IN DE NACHT NAAR DE DISCO TE GAAN.'
'Hoe weet....'Voordat Selin haar zin kon afmaken gaf Aleyna haar weer een klap op haar andere wang.
'Ben jij het kind dat ik heb opgevoed?'
'JIJ HEBT ME GEENEENS OPGEVOED! IK BEN OPGEVOED DOOR LERAREN DIE ME SLOEGEN, IK BEN OPGEGROEID MET MEISJES DIE ONTMAAGD WAREN DOOR VERKRACHTING, IK BEN BIJNA MILJOEN KEREN VERKRACHT IK BEN MILJOEN KEER IN ELKAAR GESLAGEN OP HET INTERNAAT. MAAR DAT WEET JIJ ALLEMAAL NATUURLIJK NIET HE! WANT HET ENIGE DAT JOU BOEIT IS JE ZOGENAAMDE MAN! Je hebt NOOIT aan mij gedacht. En je zult het ook nooit doen.
Aleyna kreeg tranen in haar ogen.
'Selin..'
Selin rende meteen naar boven en deed haar kamer deur opslot. Fevzi en Ali gingen ook naar boven.
Selin zat op haar bed.
Aleyna klopte aan.'Tot zaterdag mag je nergens heen. Klaar. Punt uit.'
Selin schreeuwde in haar kussen en ging heel hard huilen.
Ali en Fevzi kwamen stiekem via haar raampje naar binnen.
'Kiekeboe..' zei Fevzi.
'ALI DONDEROP! NUUU!'
'Wat la.. niet overdrijven Selin. Ik heb niks gedaan.'
Selin stond op.
'Fuck jou en je generatie homo. Donderop met jou. Praat nooit meer met mij. Jij bent over Ali. Was ik je maar voor altijd vergeten. Zag ik je maar nooit meer.
Ali kreeg tranen in zijn ogen.
'Oke dan. Dan doen we het zo..'.
Ali deed haar slot open en ging uit haar kamer.'Gaat het een beetje?'
'Ja fevzi bedankt.'Fevzi gaf Selin een dikke knuffel.
'Ik ben er altijd voor je. Niet vergeten oke?'
Selin knikte, en fevzi kwam met zijn hoofd dichtbij die van Selin.
'Nee.. sorry Fevzi je ziet wat er allemaal gebeurt. Liever niet.'
Fevzi knikte.
'Snap ik..'.
Fevzi liep ook de deur uit en Selin was alleen.Selin kreeg opeens een WhatsApp'je.
0645235152: Hoi, ik heb je lang niet gezien, en ik heb je erg gemist lieverd. Zou je een keer willen afspreken? Niemand hoeft dit te weten, en verwijder dit bericht aub? Heeft met mn provider te maken.
Xx- Defne.Selin: Nee. Je probeerde me dood te hebben. Doei!
The Evil Queen ( zo heeft selin haar nu opgeslagen) : Wat als ik zeg dat je haar ook bijna dood kunt hebben?
Selin: Ik App je wel.
The Evil Queen: Slim.
Selin stond op en pakte wat lippenstift. Ze smeerde rode lippenstift op haar wangen en droeg een heel kort rood rokje met een top crop.
Selin maakte een selfie en deed de duckface. Snel zette ze die op haar Insta, waar ze meer dan 1000 volgers had. Ze zette de foto met de tekst: Fuck the haters, the only one I need is myself. I don't need anybody else. Fuckers.Al snel kreeg ze vele prive berichten, haar account was open.
Eentje daarvan.
ewastrijderz: Ewa Lekkertje
desperateinmymind: Heeyx
Ewastrijderz: Mag k kome
Deaperateinmymind: Kom maar.En toen ging de bel.
JE LEEST
Forced Love
RomanceEen meisje die op het internaat zat en moet trouwen. Een jongen met precies hetzelfde verhaal.